Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Har hatt det litt gøy i naturfagstimen nå!

587319.jpeg

Radioplay knappen

587321.jpeg

Det som kommer når jeg trykker og holder inn knappen nede i høyre hjørne når den er på play

587322.jpeg

Det er der når den står på play

587324.jpeg

Det som kommer når jeg trykker og holder inn knappen nede i høyre hjørne når den er på pause

587326.jpeg

Det som er når den er på pause.

:D

Endret av Bruker-127711
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg gjorde det på mac, ved å gå til programmet, høyreklikk, "hvis innhold i pakken", gå til resources, og endre .png filene. Vil tro at det er noe av det samme på PC, har ikke testet det enda, men har tenkt til å gjøre det nå snart.

Skrevet
Jeg gjorde det på mac, ved å gå til programmet, høyreklikk, "hvis innhold i pakken", gå til resources, og endre .png filene. Vil tro at det er noe av det samme på PC, har ikke testet det enda, men har tenkt til å gjøre det nå snart.

Jeg har mac, så takk ;)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Du må huske på å gjøre det i samme størrelse som det var fra før av, hvis ikke så blir det ikke noe kult ;)

Skrevet

Payments not possible for the moment being

We are currently unable to process payments. Please try again later. Our apologies.

Noen som opplever dette?

Skrevet
Er det nokon som veitt kva planar spotify har for resten av verda?

De prøver og starte opp i Amerika men har store problemer siden selskapene er meget skeptisk til at folk skal kunne høre musikken deres gratis, men de kommer nok ut der før eller senere i år tenker jeg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ser ut som de fleste invites i førstpost er brukt egentlig. Jeg måtte prøve meg fram og fant etterhvert en som ikke var tatt.

Men skaffa meg premium nå så har to invites å gi bort i tilfelle noen trenger. Bare å sende pm

Skrevet

Jeg har en del invites jeg også hvis det er noen som skulle trenge! :thumbup:

Er det noen som har en spilleliste med Rolling Stones "The 500 Greatest Songs of All Time"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...