Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man gjøre for å få dama mer interessert i ha sex


Reggy

Anbefalte innlegg

Dama nyter sex. Men tar sjelden eller aldri initiativ.. Hun blir kåt og kommer. Det er det ingen tvil om, og hun nyter det.

 

Likevel så kan det gå mnd mellom hver gang. Jeg går på veggene, og føler liksom ikke jeg kan tigge meg til sex. Går litt på stoltheten også at det hele tiden er jeg som må komme med mine behov...da blir det til at man må tømme seg selv....

 

Hva skal man gjøre...? Finnes det middel man kan gi henne. En uskyldig vitaminpille...

 

Hun er også lite "dirty". Vil ikke suge el ha analsex. Det er ofte det samme som skjer. Gjerne under dyna i mørket. Ikke noe sexy undertøy, vorplay eller impulst som rett og slett bare et heftig knull på stuebordet....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun er usikker på seg selv antageligvis. Mørket skjuler kroppen!

Usikkerhet og sikkert lav selvtilitt er antageligvis problemet.

Hun nyter jo tydeligvis det du gjør, men tørr ikke å utfolde seg selv seksuelt, dermed blir det vanskelig å ta intiativet.. Du må vel bare prøve å få henne til å akseptere kroppen sin, å tørre å prøve nye ting.. Det er helt sikkert ikke DIN feil, det er bare hennes usikkerhet vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Snakk med henne om dette. Den beste pillen både du og hun kan ta heter "kommunikasjons-pillen".

 

 

Dette har jeg tatt opp flere ganger. Men til slutt så sa hun: det bare er sånn. Det er en realitet. Du får komme til meg hvis du vil ha sex - jeg sier jo sjelden nei...

 

Finnes pillen?

Endret av Reggy
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...