Mariofrans Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Hei Kjøpte en Amoi tv for mer enn 3 år siden, men under 5 år. For en stund tilbake kom det "svarte skyer" på skjermen. "skyene er svarte og vises best ved mørke farger i bakgrunnen. Dette er litt irriterende siden det dekker omtrent 1/6 av skjermen. Er det noen av dere som vet hva dette kan være? Hvis ikke hvordan bør jeg gå fram hvis reperasjon er nødvendig? Må jeg betale for å få den reparert? Håper på gode svar Ps. Er det mer informasjon dere lurer på som jeg har glemt å skrive er det bare å spørre
Hårek Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Er det en LCD TV? (informasjon du har glemt å skrive ...) Søk på "LCD clouding". Er det dette du ser? http://www.google.no/search?hl=en&sour...mp;aq=f&oq=
Mariofrans Skrevet 8. november 2009 Forfatter Skrevet 8. november 2009 (endret) Det er en 36 "eller 37" LCD tv. Må jeg sende den inn på rep, eller kan det fikses hjemme? Endret 8. november 2009 av Mariofrans
LORD G10 Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Hvis det er clouding så dekkes ikke dette av garantien siden det anses som normalt for panelet at det er slik. Det jeg stusser litt på er du kaller det mørke skyer og ikke hvite. Det kan bety at baklyset har gått i stykker på en eller annen måte og dette dekkes trolig av garanti, men dette blir en antydning.
Mariofrans Skrevet 8. november 2009 Forfatter Skrevet 8. november 2009 (endret) det er svarte skyer som kommer fram ved mørkere scener. Men siden det er mellom 3-5 år siden kjøp av tven, må jeg betale for at dette skal fikses eller gjør tv selskapet det? Endret 8. november 2009 av Mariofrans
LORD G10 Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 det er svarte skyer som kommer fram ved mørkere scener. Men siden det er mellom 3-5 år siden kjøp av tven, må jeg betale for at dette skal fikses eller gjør tv selskapet det? Slik som du beskriver det så høres det ut som clouding. Du har 5 års reklmasjon og 2 års garanti. Trolig er det ikke verd å fikse tv-en siden den er såpass gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå