Gå til innhold

BK: Fundament i farger


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg fikk tatt dette bildet en dag jeg var ute og så etter farger i høstværet - rustfargen i armeringsjernet mot plastdekke hadde en fin kontrast jeg likte.

Jeg er på nybegynnerstadiet hva foto angår, men jeg har lyst å høre om dette er en fin komposisjon, om jeg burde fjernet de små metallbitene rundt selve armeringsrammen osv.

 

Bildet er croppet, rettet og økt fargemetning på i CS2.

post-76595-1257620617_thumb.png

post-76595-1257866346_thumb.png

Endret av OberDesiah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det der var veldig stilig. Jeg stoppa faktisk opp og brukte tid på å se på det, og da har du åpenbart gjort noe riktig.

 

Jeg liker den veldig stramme komposisjonen og den lille dingsen som ligger i (2.5, 0.75), som en slags rebelsk utbryter. Form- og fargekontrastene er også fine.

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar

Jeg er enig med kaffedrikkeren her.

 

Det er en bra komposisjon, og den løse jernbiten gir en prikk over i-en.

 

Det er et par ting du kan prøve på som enten vil virke, eller ødelegge bildet.

 

Prøv med litt mer kontrast. Det er mulig at du kan skru ned fargemtningen slik at bildet blir nesten sort/hvit.

 

Tom

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...