Gå til innhold

Trenger hjelp til Online navnet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg spiller en del online og ble etterhvert lei av navnet mitt. Jeg er ikke fornøyd med det. Så jeg kom opp med ett nytt navn, men det kunne ikke brukes. Så er det noen som kan gi meg tips, noe som kan bli tilføyet til navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjell-Hitler var uoriginalt. Men det er ikke så lett å komme opp med noe kult når man ikke kjenner deg i det hele tatt.

ja også var det barnslig og.. fyssjom!

men seriøst, mange av månene og dvergplanetene etc i solsystemet vårt har stilige navn.. stjel de

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Unngå 1337-5pr4k og mange x-er og z-er.

Selv fikk jeg navnet mitt fra en plakat jeg så på og leste ordet "desperat" baklengs, dermed ble det Tarepsed.

Noe orginalt, men lett gjenkjennelig er ofte et pluss. Første nicket mitt var Damien (etter sønn av Satan), helt til jeg oppdaget at det allerede eksisterte en profilert cs-spiller med samme nick. Skiftet til Toxic, men der igjen var det opptatt. Variasjoner av navnet ditt kan du jo også prøve. Alltid vanskelig å komme på et orginalt nick.

Skrevet

Heter TightLike Kids på xbl nå, tidligere IraqyProstitute.

Liker navn som trekker oppmerksomhet, moro med amerikanere som hetser meg for navnet :)

Skrevet

Når han skal ha et navn han er fornøyd med, så vil jeg tro det er et mmo, men som sagt navnene jeg kom med ovenfor, hvet jeg ikke om er i bruk, men jeg bruker dem ikke. It's stolen from some random moons out there!

Skrevet

bedre enn f.eks xXXxM.u.FF.iNxXXx if you catch my drift. så lenge du har et navn du er nøgd med bør du drite i hva andre syntes. personlig tok jeg bare turbo og satte etternavnet mitt inn.

Skrevet
Jeg heter "McmuffinxD".... Er det teit eller..... Jeg følte det var litt teit, derfor ville jeg bytte navn. Hva sier dere?

Men HVA skal du ha det til?

Skrevet
Jeg heter "McmuffinxD".... Er det teit eller..... Jeg følte det var litt teit, derfor ville jeg bytte navn. Hva sier dere?

Men HVA skal du ha det til?

Ps3 bruker, cod4/cod6

Skrevet (endret)

Cod? Tja, da burde det være mulig å finne på noe.

somebody eller nobody (etter den klassiske "nobody was killed by somebodys rocket." fra diverse FPS-er)

ShotHimselfTwice

MissingAFoot

WhatTeamAmIOn

IluvTeamFortress

ShootsLikeAGirl (hihi...)

CaptainFriendlyFire (blir sikkert populær da...) :p

Endret av thecrow77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...