Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har jeg svineinfluensa?


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Sikkert et spørsmål som er besvart mange ganger og som heller ikke kan besvares 100% riktig på, men vi kjører på. Er blitt syk nå. Allerede på onsdag hadde jeg en "følelse" av at jeg kom til å bli syk, men ingen fysiske symptomer. Dagen etter kilte det i musklene og jeg kjente at jeg brygget på no. I dag, fredag, har jeg blitt syk. Verking / kiling i muskler, hoste (ikke veldig gæren denne altså) samt hodepine innimellom. Jeg har derimot ikke feber, og har heller ikke vært i "nærheten". Ville ikke feberen ha kommet nå om jeg hadde svineinfluensa?

 

Noen som vil leke hobbylege og diagnostisere meg?

 

Grunnen er at jeg vil helst unngå å være borte fra jobb mandag da det allerede er et helvete med syke ansatte og null penger til vikarer.

 

:)

Endret av Points
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_mari_*
Sikkert et spørsmål som er besvart mange ganger og som heller ikke kan besvares 100% riktig på, men vi kjører på. Er blitt syk nå. Allerede på onsdag hadde jeg en "følelse" av at jeg kom til å bli syk, men ingen fysiske symptomer. Dagen etter kilte det i musklene og jeg kjente at jeg brygget på no. I dag, fredag, har jeg blitt syk. Verking / kiling i muskler, hoste (ikke veldig gæren denne altså) samt hodepine innimellom. Jeg har derimot ikke feber, og har heller ikke vært i "nærheten". Ville ikke feberen ha kommet nå om jeg hadde svineinfluensa?

 

Noen som vil leke hobbylege og diagnostisere meg?

 

Grunnen er at jeg vil helst unngå å være borte fra jobb mandag da det allerede er et helvete med syke ansatte og null penger til vikarer.

 

:)

 

Ja, det kan godt være svineinfluensa selv om du ikke har feber. Føler du deg ikke fullstendig frisk på søndag så ville jeg anbefalt deg å holde deg hjemme. Du er deg selv nærmest, arbeidsgiveren gir blaffen i deg, egentlig. Ikke bør du smitte andre heller. Har du en skrekkelig hoste så er det ingen som ønsker å være i nærheten av deg..

 

Men har du prøvd med en spasertur og litt uttøyning av musklene? Ingen alkohol. Ingen røyk. og så en god natts søvn..Kanskje blir du 'frisk'?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...