Gå til innhold

Nei til avgift på CD-ROM


Anbefalte innlegg

Vi hadde noen flotte signaturer der inne alle mann :lol: Klart blir vi forbanna for sånn idioti, blir sikkert offentlig H2O, CO2, O2 avgift snart (pust inn tusen ganger 0.35% av antall co2 utslipp skal betales)

 

Hadde faaen meg ikke forundra meg altså. Er så lei av alle avgifter og ALT som har noe med dette å gjøre. Vi må klare noe mer enn bare underskriftskampanjer hvis dette er seriøst. Staten har funnet ut for lenge siden at de har såå mye makt at de kan bruke og misbruke den på alle måter de vil, men HVEM bestemmer at det er staten som er på topp ?? Må vi høre på det staten har å si eller henrette oss etter det som blir sagt og vi er uenig ? NEI ! Og en ting til, vi må :::

 

:evil::grumpy: Ikke bare BLI HØRT, men også FÅ VILJEN ! No matter what ! :grumpy::evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ivrig med disse trådene, Neural Robotics..

 

Jeg siterer meg selv fra den forrige du lagde

Hvorfor signere?

 

Skal jeg som kjøper en god del "originale medier" måtte betale for å ha lov til å ta en egen kopi?

 

Tenk over hva du skriver under på.. Du skriver f.eks. ikke under på å opprettholde den gode norske loven om fri kopiering til privat bruk.

 

Det hadde vært bedre å hatt en kopiavgift på originalmedier i stedet for kopisperre. Men dette blir å velge mellom to onder for min del, det er uaktuelt. Som nevnt i forrige tråd synes jeg du bør omformulere.

Lenke til kommentar

Jeg har signert allerede... men lurer litt på hva de som skriver slikt som "FORPULTE DRITT!!!!!! HVA I HELVETE D DE TENKER M???"

 

Jeg lurer på om de tror at de blir tatt mer seriøst. Enkelte folk burde fått et lite kurs i hvordan å få folk til å høre dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...