Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Satio


Anbefalte innlegg

Å i det hele tatt nevne en link du ikke vil linke til er ganske tafatt, og det er direkte latterlig å bruke denne til å bygge opp under dine argumenter. Like greit å innrømme at det var et feilgrep å ta det opp.

 

Linker vil du ikke poste, navn vil du ikke nevne, men linkene finnes, og det er mange av dere. Hvorfor skal man ta udokumenterte påstander for god fisk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har da ikke kommet med en eneste påstand som er feil. Det er du som dikter. Jeg har aldri sagt at jeg skulle poste link til testen jeg refererte til, jeg sa vel tvert i mot. Men du fortsetter å gnage på dette som om jeg skulle ha lovet deg linken, og prøver å fremstille meg som en løgner. Jeg har forklart hvorfor jeg ikke poster den, og du får akseptere det, eller la være, men du kan iallefall slutte med å late som om jeg skulle ha lovet å poste denne linken, for det har jeg som sagt ikke.

Diskusjonen har aldri vært om du har sagt at du skal poste linken poe. Diskusjonen er om denne testen i det hele tatt eksisterer. Det er en måte å bevise det på, og det er å hoste opp en link. Inntil du har kommet med linken ser jeg på denne "testen" som blank løgn.

Å, du er kanskje uenig? Da kan jeg få nevne at jeg har lest hundre tester hvor Pixon kommer bedre ut enn Satio. Faktisk var en av testene skrevet av deg også(!). Jeg kan dessverre ikke komme med linkene da jeg er litt kostbar i dag.

Ser du selv hvor dumt denne intense roingen fra deg er?

 

Om du har lest de 10 første testene og påstår at alle trekker nevneverdig for mangelen p å3,5mm jack, ja så er du ikke helt sannferdig.

Dette begynner nesten å bli festlig. Du har altså kommet med påstander som er direkte feil, og du nekter altså å innrømme det.

Dette er de 31 første testene det er linket til:

 

1. Sony Ericsson Satio

Dette er vår egen test, regner ikke med denne.

 

2. Sony Ericsson Aino

Dette er ingen test av Satio, regner ikke med denne.

 

3. TEST: Sony Ericsson Satio - Lekker touch

Sitat: Ikke 3,5 mm hodetelefonuttak (listet opp som hovedankepunkt)

 

4. Test: Sony Ericsson Satio Trykkfølsom kameramobil

Sitat: Her er nemlig ikke noen 3,5mm lydutgang

 

5. Sony Ericsson Satio Preview

Sitat: We would have liked to see a 3.5mm jack on the device, but again and in character of the brand, we will have to make do with a converter.

 

6. Sony Ericsson Satio

Sitat: We'd like to see a 3.5mm headphone jack, as well as miniUSB for charging.

 

7. Sony Ericsson Satio (Idou) preview: First look

Sitat: We were certainly hoping for a 3.5mm standard jack and a microUSB for data and charging but to no avail.

 

8. Sony Ericsson Satio

Dette er ingen test, kun en oppsummering av SE's pressemelding. Regner ikke med denne.

 

9. Sony Ericsson Satio

Dette er ingen test, kun en oppsummering av tekniske data. Regner ikke med denne.

 

10. Sony Ericsson Satio, Aino and Yari Unveiled

Dette er kun referat fra SE's pressemelding. Regner ikke med denne.

 

11. Sony Ericsson Satio visual commmunication mobile

Rent sitat fra SE's pressemelding. Regner ikke med denne.

 

12. Sony Ericsson Satio

Sitat: The bad: Proprietary audio/PC connector; no bundled 3.5mm adapter; inconsistent S60 5th edition user interface

 

13. Sony Ericsson Idou

Kun pressemelding fra lansering. Regner ikke med denne.

 

14. Sony Ericsson Idou

Sitat: The lack of a 3.5mm headphone socket is a big letdown in our books,

 

15. Sony Ericsson Idou

Kun tekniske data. Regner ikke med denne.

 

16. TEST: Sony Ericsson Satio (Idou)

Sitat: Auch bei seinem kommenden Top-Modell schafft es der Hersteller nicht, einen standardisierten 3,5-Millimeter-Kopfhöreranschluss einzubauen.

 

17-29. Sitat av pressemeldinger og bilder av Satio, stort sett samme artikler på forskjellig språk. Regner ikke med disse.

 

Da er vi ferdig med de som listes opp under norsk språk. Så går vi over til de som er kategorisert under andre språk:

 

30. Sony Ericsson Satio

Sitat: Inget hörlursuttag (Listet opp som hovedankepunkt).

 

31. Sony Ericsson Satio: Första testet

Sitat: Saknar 3,5 mm hörlursuttag (Listet opp som hovedankepunkt).

 

Da har 10 av 10 av de første testene trukket frem mangelen av minijack. Jeg kunne godt fortsatt med testene under andre språk ,resultatet er det samme.

 

Dette er altså fakta poe. Jeg har med andre ord rett.

 

Jeg vet ingenting om dine bukselommer, jeg foreslo at de kanskje var for trange. Hvor får du det ifra at jeg vet at du har for trange bukselommer?

He he. Først så skriver du at mine bukselommer er for trange, og så lurer du i neste setning på hvor jeg har det fra at du vet at mine bukselommer er for trange.

 

Jeg har sagt at dere har fått mange ankepunkter imot denne testen, og det står jeg for, og jeg vil tro de aller fleste som leser denne tråden ser det samme. Videre vil ikke jeg spekulere mer i motivet til alle som absolutt skal være enig med dere, men jeg har mine tanker om det.

Du er flink på konspirasjonsteorier, poe.

 

Og igjen så snakker jeg for meg selv. Jeg har ingen anelse om hvor mange som liker dine innlegg, eller som missliker mine innlegg. Hva har egentlig det med saken å gjøre? En ting vet jeg, og det er at folk har forlatt dette forumet pga. dets til tider aggressive fremferd mot de som ikke jatter med enkelte grupper her inne. Og for å legge den død like fort som den ble brakt på banen, så får du ingen linker eller navn.

Det var du som påstod at du representerte et flertall.

Endret av audunms
Lenke til kommentar
Det var du som påstod at du representerte et flertall.

 

Nei, jeg sa jeg registrerte at dere har fått flere kritiske tilbakemeldinger på denne testen.

 

Å diskutere dette videre med deg ser jeg som helt bortkastet. Din oppramsing av testene er jo bare komisk. Først påstår du at dette er en oppramsing av tester, deretter blir de diskvalifiserer du de som ikke måtte mene det samme som deg.

 

Du forandrer dette: Kanskje du har for trange bukser? til--> He he. Først så skriver du at mine bukselommer er for trange, og så lurer du i neste setning på hvor jeg har det fra at du vet at mine bukselommer er for trange.

Et forsøk på å latterliggjøre meg med en løgn. Så hvem som farer med snusk og fanteri her, har du akkurat avslørt.

Du klarer ikke å ta inn over deg at karakteren du gav Satio er gitt på feil grunnlag, og det har blitt ettertrykkelig bevist i flere poster her. En bruker var så kreativ at han demonstrerte forskjellen på 1cm3 med bilder. Men der avfeier du ham med å begynne å snakke om følelsene dine, og prøver å ro i land denne løgnen. Men en observant leser vil vel ikke la seg lure av følelselivet ditt? Tror du selv på det?

Lenke til kommentar
Det var du som påstod at du representerte et flertall.

Nei, jeg sa jeg registrerte at dere har fått flere kritiske tilbakemeldinger på denne testen.

Du får lese tråden om igjen så du husker hva du har skrevet.

 

Å diskutere dette videre med deg ser jeg som helt bortkastet. Din oppramsing av testene er jo bare komisk. Først påstår du at dette er en oppramsing av tester, deretter blir de diskvalifiserer du de som ikke måtte mene det samme som deg.

Sludder og vås igjen. Du mener altså at en pressemelding fra Sony Ericsson er å regne som en test av telefonen? Dette sier nok mest om din virkelighetsoppfatning.

 

Du forandrer dette: Kanskje du har for trange bukser? til--> He he. Først så skriver du at mine bukselommer er for trange, og så lurer du i neste setning på hvor jeg har det fra at du vet at mine bukselommer er for trange.

Et forsøk på å latterliggjøre meg med en løgn. Så hvem som farer med snusk og fanteri her, har du akkurat avslørt.

Vas. Du gikk tom for argumenter og begynte å diskutere bukselommene mine. Jeg trenger ikke latterliggjøre deg, det klarer du helt fint selv.

 

Du klarer ikke å ta inn over deg at karakteren du gav Satio er gitt på feil grunnlag, og det har blitt ettertrykkelig bevist i flere poster her. En bruker var så kreativ at han demonstrerte forskjellen på 1cm3 med bilder. Men der avfeier du ham med å begynne å snakke om følelsene dine, og prøver å ro i land denne løgnen. Men en observant leser vil vel ikke la seg lure av følelselivet ditt? Tror du selv på det?

Tull og tøys. Jeg har aldri snakket om følelsene mine i denne tråden. Jeg har derimot snakket om hvor en telefon føles i lommen, altså om den er stor, liten osv, noe som selvsagt er svært relevant for inntrykket man har av størrelsen på en telefon.

 

Har du en link til "testen" din da poe?

Lenke til kommentar

Uansett åssen man vrir og vender på det..

 

Ett stort flertall av alle amobil lesere vil ha 3.5jackplugg innebygd i mobilen.

Det så vi i undersøkelsen som ble gjort på forumet og spørreundersøkelsen som ble lagt ut på forsiden. Så de fleste leserene av norgest største mobilside ønsker 3.5jackplugg innebygd..

 

Så ser vi en listen audunms legger ut med tester, 31 tester totalt.. Vist vi kun ser på de som faktisk er tester, så er det nok engang ett stort flertall som gir trekk for og ikke ha 3.5jackplugg.. GSMarena, idg.no og Phonearena gir også trekk for at den ikke har 3.5jackutgang.

 

Så denne saken er klar, folk vil ha 3.5jackplugg og har ikke mobilen det, så fortjener den trekk.. Den diskusjonen bør være over og ut nå..

Lenke til kommentar
Neida, jeg prøver ikke å fremstå som noe offer, selv om jeg kanskje føler meg som det akkurat nå :)

Jeg synes det er greit å argumentere mot feilaktige tester som blir publisert i VG. Og dette er en av dem.

 

Det du driver å argumenterer mot er tester som har et annet sluttresultat enn hva du personlig liker og ønsker. Verken mer eller mindre. Alt som sier noe annet enn poe's oppfatninger er per definisjon "feilaktige".

Endret av Toucan
Lenke til kommentar
Har du en link til "testen" din da poe?

 

Du overser fakta og kverulerer med ren løgn som argumentasjon. Deg er det ikke vits i å diskutere med lengre. Men du har iallefall bekreftet min oppfatning av deg. Du gidder ikke en gang ta hensyn til hva jeg svarer, du durer i vei med løgnene uanfektet om jeg har motbevist dem.

Det er betenkelig at du skal forfatte artikler som blir publisert i VG.

 

Neida, jeg prøver ikke å fremstå som noe offer, selv om jeg kanskje føler meg som det akkurat nå :)

Jeg synes det er greit å argumentere mot feilaktige tester som blir publisert i VG. Og dette er en av dem.

 

Det du driver å argumenterer mot er tester som har et annet sluttresultat enn hva du personlig liker og ønsker. Verken mer eller mindre. Alt som sier noe annet enn poe's oppfatninger er per definisjon "feilaktige".

 

Nei, nå tar du feil. Jeg argumenterer imot åpenbare feil og mangler ved testene her på amobil. Hvorfor jeg er mest aktiv i tester som omhandler SE, har jeg svart på tidligere.

Lenke til kommentar
Uansett åssen man vrir og vender på det..

 

Ett stort flertall av alle amobil lesere vil ha 3.5jackplugg innebygd i mobilen.

Det så vi i undersøkelsen som ble gjort på forumet og spørreundersøkelsen som ble lagt ut på forsiden. Så de fleste leserene av norgest største mobilside ønsker 3.5jackplugg innebygd..

 

Så ser vi en listen audunms legger ut med tester, 31 tester totalt.. Vist vi kun ser på de som faktisk er tester, så er det nok engang ett stort flertall som gir trekk for og ikke ha 3.5jackplugg.. GSMarena, idg.no og Phonearena gir også trekk for at den ikke har 3.5jackutgang.

 

Så denne saken er klar, folk vil ha 3.5jackplugg og har ikke mobilen det, så fortjener den trekk.. Den diskusjonen bør være over og ut nå..

 

Man burde trekke en dedikert musikktelefon for mangelen på innebygd 3,5mm jack. Ikke en dedikert kameramobil for å ha medfølgende 3,5mm jack. Dessuten er dette en filleting, som ikke går så veldig innpå så veldig mange. Men er 3,5mm eller ei, jo et flott argument for å kverulere i vei....

Lenke til kommentar
Uansett åssen man vrir og vender på det..

 

Ett stort flertall av alle amobil lesere vil ha 3.5jackplugg innebygd i mobilen.

Det så vi i undersøkelsen som ble gjort på forumet og spørreundersøkelsen som ble lagt ut på forsiden. Så de fleste leserene av norgest største mobilside ønsker 3.5jackplugg innebygd..

 

Så ser vi en listen audunms legger ut med tester, 31 tester totalt.. Vist vi kun ser på de som faktisk er tester, så er det nok engang ett stort flertall som gir trekk for og ikke ha 3.5jackplugg.. GSMarena, idg.no og Phonearena gir også trekk for at den ikke har 3.5jackutgang.

 

Så denne saken er klar, folk vil ha 3.5jackplugg og har ikke mobilen det, så fortjener den trekk.. Den diskusjonen bør være over og ut nå..

 

Man burde trekke en dedikert musikktelefon for mangelen på innebygd 3,5mm jack. Ikke en dedikert kameramobil for å ha medfølgende 3,5mm jack. Dessuten er dette en filleting, som ikke går så veldig innpå så veldig mange. Men er 3,5mm eller ei, jo et flott argument for å kverulere i vei....

 

Det mener du, de fleste andre mener det motsatte. men da er vi ferdig med den diskusjonen.. Flott :)

Lenke til kommentar
Har du en link til "testen" din da poe?

 

Du overser fakta og kverulerer med ren løgn som argumentasjon. Deg er det ikke vits i å diskutere med lengre. Men du har iallefall bekreftet min oppfatning av deg. Du gidder ikke en gang ta hensyn til hva jeg svarer, du durer i vei med løgnene uanfektet om jeg har motbevist dem.

Det er betenkelig at du skal forfatte artikler som blir publisert i VG.

Det er jo nettop fakta jeg etterlyser poe. Link til denne "testen" ville vært fakta, men det er du tydeligvis ikke i stand til å komme med. Da anser jeg denne påstanden for å være løgn, akkurat som du prøvde å komme deg unna ved hjelp av en annen løgn ved å lenke til en test som ble publisert etter at du kom med påstander om denne testen du hadde lest.

Et annet fakta er at du skrev "Leste ca 20 av dem, og noen få klagde på det" - noe som åpenbart er feil da alle testene klagde på manglende minijack. Selv om du tar med pressemeldinger fra Sony Ericsson så vil faktisk din påstand være feil. Hvis du regner en pressemelding fra Sony Ericsson som en test så, igjen, sier det sitt om din objektivitet.

 

Du har åpenbart et problem med at testene våre blir publisert i VG siden du til stadighet trekker frem dette. For å si det slik poe; det er nok en grunn til at det er jeg og vi andre i Amobil som tester mobiltelefoner for Norges største mobilnettsted og ikke du.

Lenke til kommentar
Har du en link til "testen" din da poe?

 

Du overser fakta og kverulerer med ren løgn som argumentasjon. Deg er det ikke vits i å diskutere med lengre. Men du har iallefall bekreftet min oppfatning av deg. Du gidder ikke en gang ta hensyn til hva jeg svarer, du durer i vei med løgnene uanfektet om jeg har motbevist dem.

Det er betenkelig at du skal forfatte artikler som blir publisert i VG.

Det er jo nettop fakta jeg etterlyser poe. Link til denne "testen" ville vært fakta, men det er du tydeligvis ikke i stand til å komme med. Da anser jeg denne påstanden for å være løgn, akkurat som du prøvde å komme deg unna ved hjelp av en annen løgn ved å lenke til en test som ble publisert etter at du kom med påstander om denne testen du hadde lest.

Et annet fakta er at du skrev "Leste ca 20 av dem, og noen få klagde på det" - noe som åpenbart er feil da alle testene klagde på manglende minijack. Selv om du tar med pressemeldinger fra Sony Ericsson så vil faktisk din påstand være feil. Hvis du regner en pressemelding fra Sony Ericsson som en test så, igjen, sier det sitt om din objektivitet.

 

Du har åpenbart et problem med at testene våre blir publisert i VG siden du til stadighet trekker frem dette. For å si det slik poe; det er nok en grunn til at det er jeg og vi andre i Amobil som tester mobiltelefoner for Norges største mobilnettsted og ikke du.

 

 

 

Jeg har flere ganger svart på disse beskyldningene, men det virker ikke som du har interesse av å lese svarene mine. Du har kun interesse å prøve å få meg til å se ut som noe jeg ikke er.

 

Jeg har, i likhet med de fleste oppegående mennesker, problemer med det meste som publiseres i VG. Eller problemer er vel å ta hardt i, men å lese SeOGHør hver dag, blir litt i overkant for meg.

For å si det slik Audunms: så det at du jobber i amobil, gjør deg ikke til et bedre menneske enn meg, selv om du tydeligvis mener dette selv.

Lenke til kommentar
Jeg har flere ganger svart på disse beskyldningene, men det virker ikke som du har interesse av å lese svarene mine. Du har kun interesse å prøve å få meg til å se ut som noe jeg ikke er.

 

Jeg har, i likhet med de fleste oppegående mennesker, problemer med det meste som publiseres i VG. Eller problemer er vel å ta hardt i, men å lese SeOGHør hver dag, blir litt i overkant for meg.

For å si det slik Audunms: så det at du jobber i amobil, gjør deg ikke til et bedre menneske enn meg, selv om du tydeligvis mener dette selv.

Poenget er at du ikke har svart på disse beskyldningene. Du kjører heller angrep er det beste forsvar og kan ikke backe up på de fantasifulle påstandene dine.

Hvis du misliker VG så sterkt skjønner jeg ikke hvorfor det er et problem for deg at våre artikler publiseres der, men det er en annen sak.

Hvor du har det fra at jeg mener jeg er et bedre menneske vet jeg ikke, det er bare nok et eksempel på at du prøver å tillegge meg meninger jeg ikke har.

Lenke til kommentar

Denne meningsløse kjeklingen er underholdende.

 

Salget av Satio er ikke skadet etter denne testen, testen er rettferdig. Sony Ericsson vektlegger kamera på Satio, ja, men Satio heter U1i. Dvs, den skal være en del av entertainment unlimited-serien til SE. Dét er klart at det da burde vært innebygd jack, og det er ikke til å komme utenom. Det er muligens bare en bagatell å kjøpe adapter fra 2,5mm til 3,5mm (Nokia bruker hyppig 2,5mm), da nevnt adapter koster 20,-. Like kult er det ikke når billigste SE-adapter med 3,5mm er både 5 og 6 ganger så mye som dette.

 

La en lærdom være: Ikke snakk om tester det ikke kan vises til. Da er det bare luft det du sier.

 

Enig i at Amobil tidvis har faktafeil i artiklene sine som er kjempeleie å måtte lese videre i papirutgaven av VG. Ei nettside kan rettes på, ikke en printet avis. Med det sagt: I stedet for å henge seg opp i den ene testen er det vel heller mer på sin plass å etterlyse ett ekstra døgns mellomrom mellom test og papirutgave, nettopp slik at vi forumbrukere får skyte inn det vi oppfatter som feilinformasjon. Ville ikke det vært til alles beste?

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar

Takk for det. Har liten lyst på slike endeløse diskusjoner selv, men siden denne diskusjonen omhandler en test jeg har skrevet synes jeg ikke de mest hårreisende påstandene kan stå uimotsagt.

 

Vel da kommer siste ord fra meg. Gidder ikke svare på beskyldningene dine i forrige post, da jeg har svart på dem ørten ganger før, uten at du i det hele tatt gidder å ta dette inn over deg. Eller du ikke har evnen til å forstå at det faktisk er et tilsvar på dine usakligheter du leser...

 

Hårreisende=trekke for mangelen av 3,5mm jack, når den egentlig følger med.

Hårreisende=trekk for elendig hodesett, når det er et av de bedre som følger med.

Hårreisende=trekk for størrelsen, når du f.eks ikke trakk N97 for størrelsen, eller skryter av Pixon sin smekre størrelse når forskjellen er på latterlige 1cm3.

Hårreisende= å forandre teksten i ettertid, men ikke endre karakteren.

Lenke til kommentar

Dette var jo en morsom øvelse! Kommer derfor med følgende utsagn (med glimt i øyet;))

 

Hårreisende=dikte opp en test som ikke finnes(?)

Hårreisende=mene at 10 av 10 mulige er et fåtall

Hårreisende=påstå at den blir trukket for ting den ikke blir trukket for

Hårreisende=ikke se at det er forskjell på overgang til minijack og innebygget minijack

Hårreisende=ikke se at en Satio er et litt klumpete vesen sammenlignet med de andre telefonene som har vært dratt frem

Hårreisende=påstå at Satio ville fått en 6-er hadde den vært produsert av Nokia

Hårreisende=komme med gjentatte hint om korrupsjon og at du har "dokumentert" favorisering av Nokia når dette er tilbakevist med fakta gang på gang

Hårreisende=tillegge andre meninger og utsagn de ikke har kommet med

Hårreisende=ødelegge enhver fornuftig og saklig diskusjon med SE-propaganda

Hårreisende=disse f.eks. GSMArena når de er uenige med deg, og bruke den samme kilden som dokumentasjon når de er enige med deg

Hårreisende=ikke klare å forholde seg til fakta

 

Og så ville det selvsagt vært hårreisende om vi ikke hadde korrigert at salgspakken, i motsetning til hva som fulgte med vår testtelefon, inneholder overgang til minijack og bedre hodetelefoner. Det som ikke er hårreisende er at telefonen fortsatt har karakter 4 da overgangen og det bedre headsettet ikke er nok til å vippe den opp på en 5-er.

Lenke til kommentar
Dette var jo en morsom øvelse! Kommer derfor med følgende utsagn (med glimt i øyet;))

 

Hårreisende=dikte opp en test som ikke finnes(?)

Hårreisende=mene at 10 av 10 mulige er et fåtall

Hårreisende=påstå at den blir trukket for ting den ikke blir trukket for

Hårreisende=ikke se at det er forskjell på overgang til minijack og innebygget minijack

Hårreisende=ikke se at en Satio er et litt klumpete vesen sammenlignet med de andre telefonene som har vært dratt frem

Hårreisende=påstå at Satio ville fått en 6-er hadde den vært produsert av Nokia

Hårreisende=komme med gjentatte hint om korrupsjon og at du har "dokumentert" favorisering av Nokia når dette er tilbakevist med fakta gang på gang

Hårreisende=tillegge andre meninger og utsagn de ikke har kommet med

Hårreisende=ødelegge enhver fornuftig og saklig diskusjon med SE-propaganda

Hårreisende=disse f.eks. GSMArena når de er uenige med deg, og bruke den samme kilden som dokumentasjon når de er enige med deg

Hårreisende=ikke klare å forholde seg til fakta

 

Og så ville det selvsagt vært hårreisende om vi ikke hadde korrigert at salgspakken, i motsetning til hva som fulgte med vår testtelefon, inneholder overgang til minijack og bedre hodetelefoner. Det som ikke er hårreisende er at telefonen fortsatt har karakter 4 da overgangen og det bedre headsettet ikke er nok til å vippe den opp på en 5-er.

 

Nå synes jeg egentlig litt synd på deg, samtidig som jeg blir litt flau på dine vegner.

Du lyver om det meste og har ingen problemer med det, ser jeg. Men uansett hvor mange ganger du gjentar løgnen, så blir det ingen sannhet av den grunn.

Endret av poe
Lenke til kommentar
Nå synes jeg egentlig litt synd på deg, samtidig som jeg blir litt flau på dine vegner.

Du lyver om det meste og har ingen problemer med det, ser jeg. Men uansett hvor mange ganger du gjentar løgnen, så blir det ingen sannhet av den grunn.

Var vel aller aller siste ord fra deg det da.. Hvis du hadde snakket til deg selv her så ville jo innlegget ditt vært 100% korrekt BTW.

God helg til deg også, mann økseskaft! :)

Lenke til kommentar

Vel, vel, vel...Tuppen og Lillemor vil fortsatt ikke leke sammen. Og selv ei blind og døv høne må vel nå ha forstått hva cde. poe mener om Amobil sånn i all vesentlighet. :cool:

Lekte litt med Satio i dag. Og den ER stor og "klumpete". Men sikkert bra. På den annen side tror jeg neppe jeg vil hoste opp så mye cash på en mobil all den tid jeg kun ringer og tekster. Og sender en og annen e-post. Men min 2 år gamle Touch er i ferd med å gå i oppløsing, for ikke å glemme at den nå har gitt ordet "treig" en helt ny dimensjon! :roll:

 

Men poe; hold deg lang - rpt. LANGT - unna Amobil denne helga. Gå deg en tur, les en bok, ta frem adventstaken og tenk på helt andre ting! :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå synes jeg egentlig litt synd på deg, samtidig som jeg blir litt flau på dine vegner.

Du lyver om det meste og har ingen problemer med det, ser jeg. Men uansett hvor mange ganger du gjentar løgnen, så blir det ingen sannhet av den grunn.

 

Det er lærdom du selv absolutt burde ta innover deg siden du er veldig flink til å fare med sluddder og vås, kun for å fremheve favorittmerket ditt. Når jeg tok deg i å ta en test hos gsmarena til inntekt for ditt syn på at en Nokia var dårlig, så kom du med en flåsete påstand om at du hadde lest noe på et forum som selvfølgelig (eller skal vi si beleilig) gjorde at det denne gangen passet å si at gsmarena er crap, siden testen deres ikke understøttet din påstand om at Satio sitt kamera var bedre enn Pixon. Det blir bare for dumt!

 

Kudos til Audun for sette argumentasjonen din på plass. Nå er vel jeg også på Nokia sin lønningsliste automatisk siden jeg er enig med Amobil. Vi hører vel uansett fra deg neste gang Amobil gir en Sony Ericsson mindre enn 5 og/eller intet anbefalt-stempel, eller om en Nokia får mer enn 4 og/eller anbefalt-stempel.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...