Gå til innhold

Hvilken Julebrus er best?


Lugaid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle som påstår kva for brus som er best må gjerne skrive litt om sin brusbakgrunn, for å bevise at det ikkje er av rein patriotisme ;). Eg heller mot Dahls, etter å ha prøvd følgjande:

 

- Aass

- Hamar/Lillehammer

- Hansa

- Lerum

- Coop

- Coca-Cola

- First Price/Norgesgruppen

- Grans

- Trio

- Ringnes

- Arendals

- Dahls

 

:)

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Poenget er at det blir uansett galt å skrive "... er den beste julebrusen, basta bom" osv, det blir feil. Det handler om personlige meninger og tradisjoner og da skal man heller skriver "jeg synes at den beste julebrusen er", derfor blir trådtittelen også feil, i og med at det går på smak og behag, og ikke hva som er "fakta".

 

:)

Lenke til kommentar
Men er ikke litt av poenget med julebrus nemlig at man skal kose seg?

Hvordan kan man da i det heletatt vurdere sukkerfri julebrus, om man ikke er diabetiker? :p

 

Fordi jeg ikke er så glad i flytende kalorier? Jeg prøver å begrense det, at jeg visse tilfeller (tropo, julebrus på glassflaske fra borg og cider). Jeg liker smaken, jeg synes ikke at light brus smaker ille. Jeg skal ikke si at det er noe "sunnere", jeg tror at begge deler er like usunt, men man legger i hvert fall ikke på seg av lett brus, og det er en av grunnene til at jeg drikker det, for da slipper jeg å tenke på at en 1.5 flaske inneholder nesten 800 kalorier, som er ekstremt mye. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...