Loalz Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Hallo. Jeg er en Dwarf Hunter lvl 16 og har utforska hele The Lock og finner ikke flere quest. Noen tips til hvor jeg kan gå eller hvor det er flere quest til en lvl 16?
Acurus Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Hallo. Jeg er en Dwarf Hunter lvl 16 og har utforska hele The Lock og finner ikke flere quest. Noen tips til hvor jeg kan gå eller hvor det er flere quest til en lvl 16? westfall er vel det neste naturlige valget da. Ta t-banen til stormwind og dra sørover.
Cola911 Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 hvis du ikke finner fler quests, så har du ikke gjort alle et eller annet quest vil be deg om å gå til neste sted. Sånn fortsetter det hele tida til du er lv 80 :-)
Nerdepappa Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Cartographer der ser du letter hva forskjellige lvl på områder:)
FrankBjarne Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Questhelper er jo førsteprioritet vist du i det hele tatt skal spille wow.
Gumpen Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Thottbot er også en aktuell side du kan gå innpå for å sjekke ut quests og items osv
Lexiboij Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Vil anbefale, som det har blitt sakt tidligere, en in-game guide, men problemet med dem er at de hopper over en del quests, så ønsker du å prøve å få med en del historie blir du nødt til å bruke thottbot eller lignende sider.
zoby Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Her har du oversikt over alle områdene som du kan queste i, og hvilken lvl de passer for. https://www.wow-europe.com/en/info/basics/regionlevels.html Det ligger mye nyttig informasjon på WoW sine hjemmesider. Og som fjere har nevnt så er det 10 ganger lettere om du bruker "questhelper" mens du lvler. Dette gjør at du får en oversikt på kartet ditt over alle questene du har, og hvor de skal utføres. Det gjør ting veldig enkelt.
Acurus Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Vil egentlig ikke anbefale å bruke noe ingame guide, første gangen man spiller wow. Det ødelegger mye av morroa. Det er heller noe man bruker når man levler en ny en å har opplevd tinga før. Om man sitter fast kan man heller bruke wowhead.com for å komme videre. Mye av morroa er jo å utforske å finne ut av ting og tang. Ikke å sitte å følge en pil..
9co Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Zygor leveling guide, EPIC. ALdri levla så fort
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Zygor leveling guide, EPIC. ALdri levla så fort Kanskje du ikke har levla så fort før, men en jævla guide som koster penger kan ryke å reise kontra RAF (boosting) + questhelper. Chars merka med grønn har jeg levla med hjelp av RAF Magen levla jeg på 12days played, rog og warr brukte jeg ca 7 days played. Og alle hadde professions over 400 når jeg dinga 80.
NoMilkToday Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 (endret) LOL sier bare jeg. Levla nettopp shamanen min. 5 days og 9 hours. ding 80! Ikke noe RAF men ofc qhelper etter som att jeg allerede har opplevd soryen once uten alt av hjelpemidler, once med thotbott, og 3 ganger med hjelpemidler. men qhelper var virkelig det den skulle, QUEST HELPER! Endret 8. november 2009 av NoMilkToday
9co Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 koster ikke penger Er enig at det går fortere med boost, men det er ikke alltid like greit å få!
Lexiboij Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 (endret) Boost er noe av de verste jeg vet om, en peron i level 80 som løper rundt og slakter store områder mens de stakkars folkene som prøver å levle normalt må bruke lengre tid på grunn av dette. Det er ikke bare kjedelig, men personen hvis som blir boostet er helt fersk i spillet mister han en stor del av det. Dette medfører at han (kanskje) ligger på et lavere nivå en de andre som er rundt hans level. Men dette varierer som sagt fra person til person. Unngå slikt tull, og for all del, ikke mas i general chat om slikt! Endret 8. november 2009 av Lexiboij
xelag1 Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Questhelper er altså en addon , som du laster ned og legger inni World of Warcraft/interface/addons
DisplayName123 Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Boost er noe av de verste jeg vet om, en peron i level 80 som løper rundt og slakter store områder mens de stakkars folkene som prøver å levle normalt må bruke lengre tid på grunn av dette. Boosting innebærer som oftest at man går en instance da, og dermed "ødelegger" man ikke for noen andre. Ihvertfall for min del.
nagina Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Questhelper er altså en addon , som du laster ned og legger inni World of Warcraft/interface/addons Heller laste ned Curse Client, slipper å gjøre det du sier her nå, + mye enklere å legge til addons og fjerne dem OG oppdatere.
Kald Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Heller laste ned Curse Client, slipper å gjøre det du sier her nå, + mye enklere å legge til addons og fjerne dem OG oppdatere. Ja for copy / paste er jo så vanvittig vanskelig. Mye bedre å stole på third party software for å gjøre jobben enklere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå