Gå til innhold

Hva er best? Det nye eller det gamle?


Anbefalte innlegg

Asså, poenget med denne posten var og få anbefalinger til hva slags design jeg skal ha. Det gamle eller det nye? Hadde vært fint og fått noen andres meninger også :wink:

 

Nytt:

Dette er det nye designet jeg har puslet med i det siste. Ingen linker virker enda og jeg trenger DEFINITIVT en ny banner :D

Kan noen lage en som matcher inn i designet til meg hvis du har tid? (Bare et spørsmål).

Nytt design:

http://home.no.net/washup/testsiden/index.htm

 

Gammelt:

Dette er forholdsvis "gammelt" i forhold til det nye. Dette har jeg brukt ganske lenge nå, men jeg har tenkt ganske lenge på og bytte det.

Gammelt design:

http://home.no.net/washup/washup/index.php

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva kan jeg eventuelt gjøre for og få det nye til og se bedre ut da?

Er liksom første design jeg har laget heeelt selv skjønner dere..

Er det fargene? Er det teksten? Hva er det?

 

Banneren skal jo seff endres på. (logoen whatever)

 

Har nemli ikke så lyst til og ha det gamle, siden det er så 'lite'. Trenger litt plass i midten til bannere (meldt meg inn i en intern 'klubb', så jeg må vise bannere til de som er med) :wink: 468*60 får IKKE plass på det gamle, da må jeg ta det opp over siden.

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Det nye gjekk jo helt ut av skjermen min...

Det ble for grått og kjedelig.

Så jeg tror jeg stemmer på det nye jeg..  :shrug:

 

Eh her gir du negativ kritikk til det nye også anbefaler du det etterpå! Du mente vel at du stemmer for det gamle?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

synes den nye var alt for mørk, jeg liker mye bedre lyse sider. også burde du tenke på at det finnes folk som sitter på 800x600 oppløsninger og må bla fraaam og tilbake for å få med seg alt. også burde du få fjerna untitled document, det virker litt uprofft.

 

liker egentlig den gamle bedre, alt unntatt den beige fargen på sidene. veit ikke helt hvorfor jeg ikke liker den, men den passer ikke helt inn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...