Gå til innhold

Hva er Best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig du spør her.. Tenker :shrug:

 

Metal Gear Solid er bedre. Har spilt igjennom MGS spillene 5 ganger hvert av de, og Splinter Cell en gang. Likte Splinter Cell, men er ikke "tøft" nok som MGS2 til at jeg skal spille det flere ganger. Går du gjennom det så sier du takk og hadde.

 

PS! Det er fem ekstra brett jeg kan downloade med Xbox Live! til Splinter Cell, så det blir vel morro, men hadde mer jubla for en ekstra historie med Raiden eller Snake :):yes:

Lenke til kommentar

Riktig. Men det er sant, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg orker å spille gjennom et så lineært spill så mange ganger. Jeg har skjønt at det er en del folk som er verre en meg her, men uansett. MGS2 er rett og slett et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Metal gear er og bli best, men jeg synes SC er nesten like bra, men det mangler følelsen ja. Noen liker rett og slett spill med fantasi også, slik som metal gear.

Men digger SC også, det er et spill som kan skje i "virkeligheten" og det er ganske kult,

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vel, Splinter Cell er et fantastisk bra spill, men det slår ikke mgs serien. Jeg får frysninger av metal gear, det spillet er så bra laga... Bare historien til spillet, den er helt fantastisk! Splinter Cell er mer realistisk, men metal gear er bedre og kulere på sin måte. MGS2 er jo nesten som en film du får spille handlingen i. I Splinter Cell har de lagt mest vekt på spillet og ikke så mye historie. Jeg kan se om og om igjen filmene på mgs spillene, for de er så bra. Bare musikken... De fikk til og med Harry Gregson-Williams eller hva han heter, til å lage musikk til spillet. Han har jo vunnet priser for bra film musikk... Så jeg hadde kommet til å kjøpt MGS2... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...