Gå til innhold

Kandidaturtråden for Arsenal


fox

Anbefalte innlegg

Siden Liverpool og Man.Utd. har i alt sett i gang med kandidturtråd for deres klubb, så vi må også henge etter ;)

 

Korleis skal ein best modere og styre fotballforumet?

 

Aller først skal dere fiske ut kandidater som vil påta seg et slikt verv, for hver sin klubb. Så blir det en demokratisk prosses ved valg av formann. Kommer tilbake til saken på neste uke, først bør vi bli enige om den nye stukturen og kjøreregler.

 

Om dere vil starte en egen tråd for hver klubb eller diskutere om saken i deres tråder, er opp til dere selv.

 

Ps. Kun de aller største klubbene vil få dette tilbud så glem Tufte IL, i første omgang.

- Takk til Wisbatov, som jeg har lånet linken og sitatet av, slik at jeg slipper å ordne alt sjølv :p

 

Tråden er for kun til Arsenal-supportere, goonere, så håper jeg at folk som kommer fra andre steder klarer å respektere tråden vår og ikke blander seg inn. Takk.

 

 

Jeg vil gjerne nominere Sattern og Hegland.

 

Diskuter vei! Kommer med forslag, jeg vil oppdatere førsteinnlegget i etterhvert dersom forslag og info dukker opp.

 

 

Nominasjonsliste

-Sattern

-iRoman

-Hegland

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hegland, dette innlegget er ikke rettet mot deg. Bare så det er sagt.

 

Formann for Arsenal-tråden bør være aktiv, det er lite vits å ha en formann som er ikke særlig aktiv. Hele poenget blir borte, så det er noe vi også bør beregne når vi nominerer og stemmer på. Også formannen bør ha stor vilje å være formann og vil bidra med litt ekstra.

 

Hvis vi nominerer en som har egentlig ikke stor vilje til å være det, så ber jeg at personen skal stå fram og si at det er ikke passende nå for tiden. Det vil være lettere for alle tenker jeg?

 

Its just my 2 cents.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...