Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Velg av lett mc

gh2

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei , Da er snart lappen i boks og jeg trenger og kjøpe meg sykkel, å valget står mellom: Tm 125 , Ktm 125exc,Gasgas 125 ? hvilken av desse går da best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei , Da er snart lappen i boks og jeg trenger og kjøpe meg sykkel, å valget står mellom: Tm 125 , Ktm 125exc,Gasgas 125 ? hvilken av desse går da best?

De går tilnærmet likt alle sammen. Det som burde avgjøre valget er utseende, kvalitet, deletilgang etc, og der vil jeg si at KTM ligger best ann.

Skrevet

De går tilnærmet likt alle sammen. Det som burde avgjøre valget er utseende, kvalitet, deletilgang etc, og der vil jeg si at KTM ligger best ann.

ja de er sant, men gasgas og tm har 38 gasser og ktm har 36:)

Skrevet
Det varierer på KTM utifra årsmodell. Dog er det ingen merkbar forskjell mellom sykla sånn sett at det er 36mm mot 38mm.

ok takk:p tenkte på ktm fra starten av pga gasgas og tm er så vanskelig og få taki deler til og dem er vanskelige og selge:p

Skrevet

hahhhhahhaahahh dommeste eg har hørt .. gasgas 125 sm e best ferdi med det ! feitest går som f... å få tak i deler til gasgas ? gasgas.no ... kjem det på 4-5 daga : ) vanskli å selga tjahh e bare to stykke i norge som har gasgas 125 sm no da : ) eine e en god kompis av mej : ) å sitte på med han e sånn ej nesten ikke tørr .. er heilt sjuukt ! masse verre å sitte på med en GG en enn rs . mito som går 180 .. : ) men synst tm med er feit da .. men litt vanskliere å selge.

Skrevet

men tro mej .. vist du skal leike dej på sykkeln wheelie osv så kjem du til å bli den mest hata personen på den plassen du bor ^^ syk lyd i GG :D

Skrevet
men tro mej .. vist du skal leike dej på sykkeln wheelie osv så kjem du til å bli den mest hata personen på den plassen du bor ^^ syk lyd i GG :D

hehe ja:D kompis av meg som har en gg , SYYk fet sykkel, og han er sikkert hata av hele området her omkring:D men altså delane på gg kosta endel mer en ktm osv da;p ktm ekje masse for kåpene osv:p

hahhhhahhaahahh dommeste eg har hørt .. gasgas 125 sm e best ferdi med det ! feitest går som f... å få tak i deler til gasgas ? gasgas.no ... kjem det på 4-5 daga : ) vanskli å selga tjahh e bare to stykke i norge som har gasgas 125 sm no da : ) eine e en god kompis av mej : ) å sitte på med han e sånn ej nesten ikke tørr .. er heilt sjuukt ! masse verre å sitte på med en GG en enn rs . mito som går 180 .. : ) men synst tm med er feit da .. men litt vanskliere å selge.

hehe tror den andre da er kompisen min :D han har 08:D

Skrevet (endret)

Ville gått for KTM isteden for Gasgas. gasgasen har bra deler, men den ryker visst ganske så ofte. Mange småfeil osv. Hvis du har lyst på noe anna, så kan du jo ta en titt på Husqvarna. Men av disse ville jeg gått for WR;)

Edit: Selv om ktm har mindre gasser enn mange andre 125, så går ktm bedre. Har selv en Husqvarna Wr125, og ktm drar ifra meg. Ihvertfall så gikk en ktm bedre enn min i sommer.

Endret av -pyrion-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...