Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forsette å stimulere når gutten får orgasme?


Gjest jente 20

Anbefalte innlegg

Gjest jente 20

hei, jeg bare lurer på en ting.

 

når jeg suger en gutt og han kommer, skal jeg da fortsette å suge til alt er kommet ut, eller skal jeg liksom la han komme uten at jeg gjør noe mer, hvis dere skjønner? : P

 

samme når jeg rir, når jeg ser han kommer, skal jeg fortsette litt, eller bare stoppe opp?

 

hva mener dere?

har hørt gutter si at begge deler er godt men :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest jente 20

har ingen problemer med sæd eller noe, tror ikke dere skjønnte hva jeg mente :)

 

la oss si at jeg suger en gutt, og han kommer i munnen min. men når jeg kjenner han kommer, skal jeg da slutte å suge og la det komme selv, eller suge til han er ferdig? : )

Lenke til kommentar

For det første så er begge deler slik du har hørt godt for dette avrierer fra person til person og fra gang til gang.

Men en tommelfingerregel er at penishodet er kjempefølsomt når orgasmen kommer.

Det blir fort som å gå fra den deilige følelsen til å plutselig få seg et elektrosjokk på lillehodet som gjør at den får lyst til å gjemme seg.

Det kan virkelig slå i hel den perfekte orgasmen.

Andre ganger derimot er dette også godt.

Alt avhengig av situasjon og humør.

 

Du kan jo se for deg å bli slikket til orgasme.

Såvidt jeg har erfart skjer det samme med klitten på dama når hun får orgasme, det blir kjempefølsomt og kan bli skikkelig ubehagelig og drepe en god orgasme.

Regner med dette også er idividuelt.

 

 

Så når han kommer ås gir ned ganske mange hakk og fortsett yderst forsiktig.

Tror det vil gjøre susen.

Lenke til kommentar

Som alle nevner over, så er dette veldig individuelt - så det smarteste vil uansett være å høre hva typen din liker. :)

 

Personlig liker jeg at hun fortsetter - men i et roligere tempo. Veldig vanskelig å få til for en ekstern person, men ta det litt i takten som spruten kommer. Klem hardt, dra ned og holdt fast til litt etter spruten - så gjør du det igjen med neste sprut helt til det er stopp. :p

Lenke til kommentar
Gjest gjestjente

Gikk fint for typen når jeg gjor det på han hin dagen. Han kom, og jeg fortsatte forsiktig videre på tuppen. 20 sekunder senere så var vi på'n igjen og han kom for andre gang.

 

Så bare til å prøve.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_*
har ingen problemer med sæd eller noe, tror ikke dere skjønnte hva jeg mente :)

 

la oss si at jeg suger en gutt, og han kommer i munnen min. men når jeg kjenner han kommer, skal jeg da slutte å suge og la det komme selv, eller suge til han er ferdig? : )

 

 

Du skal fortsette å suge, runke eller ri i samme tempo, gjennom hele orgasmen til gutten. Dette gjør at gutten får mye sterkere og lengre orgasmer.

 

Kjempenedtur for min del, når jenta stopper akkurat i begynnelsen av orgasmen min.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...