Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst]Homofili er Unaturlig


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har fått i oppgave å skrive en artikkel på skolen. Da kunne jeg velge mellom ett par påstander og endte opp med å velge "Homofili er Unaturlig"

 

Oppgaven går ut på at jeg skal skrive om dette, både støttende- og mot-argumenter. Har allerede noen argumenter på begge sider, men tenkte at jeg kunne spørre dere på diskusjon om argumenter både for og imot homofili:)

 

Takker for all hjelp:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har fått i oppgave å skrive en artikkel på skolen. Da kunne jeg velge mellom ett par påstander og endte opp med å velge "Homofili er Unaturlig"

 

Oppgaven går ut på at jeg skal skrive om dette, både støttende- og mot-argumenter. Har allerede noen argumenter på begge sider, men tenkte at jeg kunne spørre dere på diskusjon om argumenter både for og imot homofili:)

 

Takker for all hjelp:)

 

PS: Har postet dette emne både på "skole og leksehjelp" og her på "Seksualitet" om håp i å få flest tilbakemeldinger og hjelp:)

 

EDIT: Jeg er nøytral i saken:) Så vil gjerne unngå å bli flamet ned av negative kommentarer. Takk

Endret av Chaos8749
Lenke til kommentar

jeg har ikke sakt at det er unaturlig å være homofil. Vi fikk 7 forskjellige påstander i Norskboken hvor vi skulle velge en og skrive en artikkel om dette, og en av disse påstandene var "Homofili er Unaturlig" fordi dette er en sak som er tatt opp mange ganger i mange forskjellige land. Jeg er helt nøytral i denne saken og lurte på om dere på diskusjon kunne komme med argumenter som støtter denne saken og som er imot denne saken:)

 

Du har misforstått;)

Lenke til kommentar

Han sier han har noen argumenter for begge deler og så langt jeg vet er det ingen sprøyte som gjør man homofil, men mindre den er fyllt opp med ekstremt mye placebo og man er en idiot ^^,

 

Skulle likt å høre disse argumentene. Selv om jeg kanskje virker som om jeg syns du er en idiot var ikke det meningen i det hele tatt, er bare nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Kan jo nevne de to jeg har allerede.

 

Homofili er Naturlig for dem som selv er homofile, og da må de få lov til det.

 

Homofili er unaturlig fordi mennesket er skapt for å få barn, og det er bare 2 av ulikt kjønn som kan ta seg av den saken.

 

Håper dere kan hjelpe litt mer nå:)

Homofile er da også mennesker, og de er vel ikke direkte skapt for å lage barn selv om de kan det med litt ekstra viljestyrke vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Syns det med homofile foreldre er litt problematisk iforhold til at barnet lett kan bli mobbet for det. Men den diskusjonen passer vel ikke helt inn her.

 

Edit: I tillegg til at barnet mest sannsynlig har godt av et litt mer mannlig forbilde.

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...