Gå til innhold

Handlet på multicom for første og siste gang!


Anbefalte innlegg

Jeg registrerte meg på multicom.no for et par uker sia for å bestille et micro SDHC kort og allerede har jeg fått 3 spammmails. Jeg godttok ALDRI noe som helst SHIT om at de kunne spamme meg med irriterende søppelpost fordi jeg er ny kunde hos dem.

 

Ja jeg vet, godt muligens da jeg registrerte meg sto det haka av "du godtar at multicom sender deg udugelig hore spammpost i mailen din flere ganger i uka" i bitteliten skrift nederst på siden. Eller kanskje de ikke gjorde det en gang, jeg vetda faen. Men sånt skal være automatisk slått av og skal jeg ha søppelpost skal det være MEG som tar iniativ til å be om det, det skal ikke være noen automatikk der du automatisk får tilsendt søppel som overfyller mailen din fordi du er ny kunde hos dem, er det sånn dere behandler kundene deres?

 

Av prinsippsak handler jeg aldri på butikker som starter å sende meg søppelpost på mail fordi det er MAKS irriterende og respektløst. Dette gjelder ikke bare multicom men nevner dem som eksempel nå!

 

DER MISTET DERE EN KUNDE!

 

From: Multicom ([email protected])

 

Lørdag 24. oktober er det 2 måneder til jul. Og det går fort! Istedenfor å stresse med julegaver i siste liten i kø på kjøpesenterene, minner vi om det komfortable nettet der du i fred og ro kan bestille julegavene allerede nå og virkelig nyte desember måned! Her presenterer vi våre første julegavetips!

 

CALCUTTA Akupressur Spikermatte, reduserer smerte. 7052 pigger

 

GADGET Homer Simpson Lommelerke og 4 shotglass i rustfritt stål, gaveeske

 

EXIDO Shiatsu massasjepute for nakke og skuldre

 

MELISSA Skotørker 350W med timer, hygienisk og effektiv, forhindrer vond lukt

 

United Slettetang - retter ut krøller og fall på et blunk

 

FETT!!!!!!111

 

PS! det tok meg ca. 1min og finne ut av hvordan jeg avregistrerer meg som søppelpost offer, men dette er prinsippsak!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja jeg vet, godt muligens da jeg registrerte meg sto det haka av "du godtar at multicom sender deg udugelig hore spammpost i mailen din flere ganger i uka" i bitteliten skrift nederst på siden. Eller kanskje de ikke gjorde det en gang, jeg vetda faen.

 

PS! det tok meg ca. 1min og finne ut av hvordan jeg avregistrerer meg som søppelpost offer, men dette er prinsippsak!

 

Og hva er problemet nå?

Lenke til kommentar

Problemet er at jeg som uskyldig kunde ikke skal måtte avregistrere meg som søppel-offer for hver bidige side jeg registrerer meg på. Det er dårlig etikk av butikkene da de vet at ingen kunder vil egentlig ha søppelpost!

 

Spessielt når en person av god tro vil bli ny kunde hos en butikk og bruke penger hos dem for og så bli bombadert av søppel som takk!

Lenke til kommentar

"DER MISTET DERE EN KUNDE!"

----------------------------------------

Og det tror jeg Multicom er glade for...

 

Leste du salgs- og leveringsbetingelsene først ? Er vel ikke Multicom sitt problem at du ikke gidder å lese hva du "undertegner" ?

 

"da de vet at ingen kunder vil egentlig ha søppelpost!" = Og hva vet du om det ? Synes det er kjekt å få tilsendt tilbud jeg,da har man oversikten.

 

Nei,gratulerer til Multicom,her tror jeg de er den heldige part :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

@OP; Du er jo litt nyttig også da. Du reposter deres nyhetsbrev her, og hjelper de med og nå ut til enda flere kunder.

 

Du behersker jammen kunsten å straffe de du er irritert på.

 

*evil_grin*

Lenke til kommentar

er det ikke helt vanlig praksis at man må kikke over hva man godtar når man trykker "godta" eller lignende når man registrerer seg på alt av nettbutikker og neste nalt annet på nettet?

vel iallfall alle de butikkene jeg husker å ha registrert meg på har jeg måtte ta vekk haken på jeg ønsker å motta tilbud på epost. e.l. inkludert multicom...

 

mitt råd til trådstarter er enten å slutte å registrere seg på nettet eller begynne å faktisk kikke over registrasjonssidene før h*n trykker "jeg godtar"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...