Gå til innhold

PS3 spill som går an å spille med dama

Vaffelkake

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Driver å vurderer å kjøpe en PS3.

Jeg er blitt såpass voksen at jeg går fort lei av nye spill. Og om ikke spillet VIRKELIG griper meg, blir det ofte liggende etter første test. Vel, dette er i allefall sant for PC-spill. Nå er jo konsollverdenen litt anderledes, og det finnes mange gripende spill - f.eks. uncharted 1, som bandt meg bra! Uncharted 2 har dermed gjort meg enda mer gira på å handle inn konsollen.

MEN, nå er det jo slik at dama ikke er veldig imponert over ønsket om å handle inn PS3 (uten at det betyr noe). Derfor hadde det vært artig å handle inn et spill vi kunne ha spilt sammen også.

Noen forslag? Hun er som damer flest (sorry jenter:P), stort sett uinteressert i alt som har med spill å gjøre, men var veldig glad i Mario på super nintendo :)

PS: Slossing og vold er bare å glemme :p

Endret av Vaffelkake
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crash Bandicoot og Rayman kan lastes ned fra PS Store som PS1 spill og spilles på PS3. Dog ikke 2 player, men det går ann å spille annenhvert liv. Det er iallfall en slager hos min kjæreste...

Skrevet
MEN, nå er det jo slik at dama ikke er veldig imponert over ønsket om å handle inn PS3 (uten at det betyr noe). Derfor hadde det vært artig å handle inn et spill vi kunne ha spilt sammen også.

Jeg liker motet ditt! :D

Når det gjelder spill for jenter er det vel det at det skal være så enkelt som mulig. Du kan jo prøve deg på bilspill hvis hu liker biler/å kjøre bil. Men spill med enkle kontroller og god tid er nok en slager! Jeg så et spill hvor en person gikk fremover og du skulle plasser de objektene(litt tetris konsept..) du fikk til å få personen videre, tror kanskje det kan være noe.

Skrevet

Kjøp en NDS og noen krimspill til hu, så sier hu ikke noe :p hehe

Du har jo eventuelt Ratchet and Clank ? Track & Field? (Ps1 spill fra ps shop), meget gøy når man er flere :D Buzz ? guitar hero ? party spill.. lego star wars,lego indiana jones osv ?

Skrevet

Jeg kan anbefale Little Big Planet. De siste Ratchet-spillene har ikke noen samarbeidsdel, så glem det. Dessuten er det voldelig. Forøvrig anbefaler jeg å styre unna Resident Evil 5 split-screen co-op.

Nei, det eneste som har fungert for meg er nok LBP.

Skrevet

Takker for svar!

LBP blir det nok ja :) Men hadde jo vært greit med noe annet og.. Bør være enkelt og kjapt underholdende som man kan legge fra seg når som helst :p

Skrevet

Klassiker som alltid slår an hos jenter (Hvis de liker å synge da selvsagt):

SingStar - Her kan du i tillegg også laste ned hundrevis av sanger fra en online butikk

Buzz - Hvis hun liger quiz er dette midt i blinken. Ekstra gøy å lage sine egne spørsmål og laste opp for eget eller andres bruk.

Home - Er riktignok ikke et spill, men et community konsept hvor man lager egen person, chatter med andre, besøker steder med små spill osv. Jenter liker jo gjerne å treffe nye folk og jeg kan love at hun vil bli populær i Home....

Skrevet

Guitar Hero og Rock band kan også være en slager.. Spørs litt på hvor musikalsk hu er da.. Nå kommer også snart DJ hero (hvis hu er litt mer top20 i musikk smaken)

Skrevet

Huhu, burde kanskje nevnt at hun hater å synge, og er lite musikalsk :p Men ellers gode forslag! Jeg får surfe litt rundt på youtube og andre sider også.

På PS2 fantes det er spill som var litt tetris-lignende, bare at man spilte mot hverandre. Det var rimelig artig, enkelt, og hver runde varte toppen 10 minutter :) Får se om jeg finner det igjen, eller noe nytt som ligner!

Skrevet

dama digger ratchet og clan og littlebigplanet.. Trine..

Videre så liker hun svæært godt at ps3en brukes som mediecenter, når hun kommer hjem fra jobb er nyeste episode av x-factor, greys anatomy, desperate housewives etc etc ferdig nedlastet, utpakket og klart til avspilling automatisk på ps3en :) Så om dere ikke har en mediecenterløsning i dag kan det kanskje være et argument..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...