Gå til innhold

Aggressiv ekspansjon på Slim (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbox360 kommer med 250GB harddisk?

 

Når annonserte de det, og når kommer den? Kanskje jeg skal ha en sånn en. Gidder ikke arcade eller hva den heter uten disk, og 60GB er litt lite hvis du ender opp med masse spill. Tenker da på å installere spillene på disken, så den holder kjeft, går vel fort en del plass per spill da.

 

Edit: Og en PS3 med større harddisk er rimelig urelevant, da den tar alle standard 2.5" disker... Så er fort gjort å bytte ut med den plassen du trenger.

Endret av Dunno1987
Lenke til kommentar

Jeg legger ved litt linker! :)

 

x360 Elite /m 120GB, PURE og Lego Batman. 1995,-

 

x360 Super Elite /m 250GB og Call Of Duty: Modern Warfare 2. 2990,-

 

PS3 /m 250GB og R&C - A Crack in Time. 3495,-

 

PS3 /m 250GB og Uncharted 2. 3695,-

 

Jeg synes pakke prisen med Uncharted 2 er litt høy, men hvis man tenker på at 250GB starter på320,-, PS3 slim koster 2995,- og Uncharted 2 koster 599,- så blir det fremdeles penger å spare hvis det er dette man vil ha! =)

Lenke til kommentar
Edit: Og en PS3 med større harddisk er rimelig urelevant, da den tar alle standard 2.5" disker... Så er fort gjort å bytte ut med den plassen du trenger.

 

Det er vel faktisk relevant, i og med at man ikke kan bytte harddisken på ps3 "slim".

 

FEIL. Du kan det. Hvorfor er det så mange som tror at man ikke kan det?

Lenke til kommentar
Hvordan kan det ha seg at så mange har pakken med 250 GB + Uncharted 2 inne allerede, når den i følge artikkelen skal slippes 22 november?

 

Vi tok utgangspunkt i en av Norges største elektronikkjeder, men det ser nå ut som om de har fjernet informasjonen om datoen fra sine sider. Beklager feilen :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...