Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Date med ei dame


Anbefalte innlegg

Hei møtte ei jente ut på byen her i helga. Ble med henne på cafe og fikk snakket litt med henne. Jeg fikk riktignok ikke til å spørre henne om nummeret hennes (hadde drukket litt). Men jeg var såppas edru neste morgen så fikk lagt henne til på facebook. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal gå frem. Vill invitere henne på kino og en cafe, restaurant eller noe i den duren. Hva skal jeg si, hvordan skal jeg gå frem. Alt jeg kan tenke på er hennes vakre smil :love: . Jeg må få snakket med henne. Værsåsnill, kan noen si meg hva skal jeg si? Hvordan skal jeg gå riktig fram?

 

Takker utrolig mye for svar :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakker du med henne sånn ellers? Du må nesten begynne i det litt mindre, se om det er noe kontakt å få.. Ellers er det bare å begynne enkelt, møt hverandre på en offentlig plass. Det er tryggest for motparten ;) Kino er ikke det beste for å bli kjent med hverandre med tanke på at det er lite snakking, kino kan vente til det er på tide med litt fysikk inn i bildet, 3-4 date(?)

 

Cafe tror jeg det er beste, minst "press" =)

Lenke til kommentar

Det enkle er ofte det beste! (selv om det ikke virker så enkelt akkurat nå ;) )

 

Ta opp praten med henne som du skulle pratet med hvem som helst, og ta hu med på en uhøytidelig date. Ikke nevn ordet date for da setter du et unødvendig press på hele situasjonen.

Gjør noe morsomt med henne, uten å nødvendigvis gjøre klisjeene som kinobesøk ol.

 

Dra hu med på noe hun ikke er vandt til først. F.eks. kjøre Go-Kart eller noe annet spennende som kan klippe av høytideligheten. Så kan dere dra på cafe eller noe etterpå når stemningen ikke er så spent. Da pleier samtalen å gå løsere og lettere.

 

Det aller viktigste er at du ikke fokuserer og analyserer for mye. Men heller bare har det gøy, og viser interesse fra begynnelsen av. :) Ekstra kroppskontakt og øyekontakt er en god start. ;)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Gjest Strømsparer
Det enkle er ofte det beste! (selv om det ikke virker så enkelt akkurat nå ;) )

 

Ta opp praten med henne som du skulle pratet med hvem som helst, og ta hu med på en uhøytidelig date. Ikke nevn ordet date for da setter du et unødvendig press på hele situasjonen.

Gjør noe morsomt med henne, uten å nødvendigvis gjøre klisjeene som kinobesøk ol.

 

Dra hu med på noe hun ikke er vandt til først. F.eks. kjøre Go-Kart eller noe annet spennende som kan klippe av høytideligheten. Så kan dere dra på cafe eller noe etterpå når stemningen ikke er så spent. Da pleier samtalen å gå løsere og lettere.

 

Det aller viktigste er at du ikke fokuserer og analyserer for mye. Men heller bare har det gøy, og viser interesse fra begynnelsen av. :) Ekstra kroppskontakt og øyekontakt er en god start. ;)

 

Lykke til

 

Takk for svaret ;- D

Men den med Go-Kart er vansklig... Er ikke lett for en mann som meg å ta med en som henne på Go-Kart :hmm:

Men noen som har noe tips hva jeg kan snakke med henne om på msn eller facebook o.l...?

Det er sikkert lett å begynne å snakke, men hva skal jeg snakke om senere ? Altså 99 % (litt overdrivelse :p) av samtalene som går over på msn stopper ved:

"Skjera ?"

"Neh, ikkeno.. Der?"

"Tv"

"Ok"

Hater når slikt skjer, hva skal jeg så snakke om? Noen som har tips, dt må jo være noen som har vært i min situasjon før og har lyktes?

Jeg håper også at hun vil snakke med meg. Altså jeg rota med henne selv om jeg hadde drukket mens hun var edru. Hun må vel like meg, eller ?

Lenke til kommentar

Veldig vanskelig å si akkurat hva du skal snakke om etter som vi vet veldig lite om deg og henne som personer. Prøv å unngå de "hva skjer a?" spørsmålene, og den andre typen snakk om faller under tørrprat. Det er greit av og til, men det kan bli veldig tørt og kjedelig i lengden.

 

La samtalen gå av seg selv, som du gjør med kameratene dine. Snakk om alt mellom himmel og jord. Noe gøy som skjedde deg en dag. Noe gøy som skjedde en venn av deg. Ingen ting er for lite til å snakke om.

 

Men husk også at korte svar fra deg legger opp til korte svar fra henne. "TV" gir ikke veldig god grobunn til et lengre svar fra hennes del. Legg heller mer i svaret, f.eks. "Nei, heller lite.. Sitter og ser på Sporten på TV. Imponert over dissa maraton-løperne.. Kan ikke skjønne hvordan de klarer å løpe så langt.." osv.

Der har hun flere ting å hefte seg opp i for å fortsette samtalen, og til slutt vil samtalen bare gå av seg selv. :)

Lenke til kommentar
Gjest Strømsparer
Veldig vanskelig å si akkurat hva du skal snakke om etter som vi vet veldig lite om deg og henne som personer. Prøv å unngå de "hva skjer a?" spørsmålene, og den andre typen snakk om faller under tørrprat. Det er greit av og til, men det kan bli veldig tørt og kjedelig i lengden.

 

La samtalen gå av seg selv, som du gjør med kameratene dine. Snakk om alt mellom himmel og jord. Noe gøy som skjedde deg en dag. Noe gøy som skjedde en venn av deg. Ingen ting er for lite til å snakke om.

 

Men husk også at korte svar fra deg legger opp til korte svar fra henne. "TV" gir ikke veldig god grobunn til et lengre svar fra hennes del. Legg heller mer i svaret, f.eks. "Nei, heller lite.. Sitter og ser på Sporten på TV. Imponert over dissa maraton-løperne.. Kan ikke skjønne hvordan de klarer å løpe så langt.." osv.

Der har hun flere ting å hefte seg opp i for å fortsette samtalen, og til slutt vil samtalen bare gå av seg selv. :)

Takk for den du :D

Men har bare et spørsmål til jeg har lyst til å komme med. Er det akseptabelt over henne hvis jeg legger henne til på msn? Du skjønner hun ikke er så ofte på facebook, men mail adressa hennes er skrevet opp... :hmm:

Men regner også med det er mannen som må ta det første steg, right ? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Strømsparer
JEPP =D

 

 

legg henne til :D

 

Å du er ei jente/har gjort dette før? (Måten du ga svaret på var litt ironisk)

Versåsnill da, ikke drit meg ut :nei:

Skal jeg legge henne til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...