Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Date med ei dame


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

All right, først av alt, må du bli kvitt en ting:

-Tiltrengende oppførsel; som at hun er den eneste for deg og at du gjør alt for henne, etc etc, kort fortalt, ikke behandle henne som den eneste jenta i verden. Det lukter allerede her utifra det du sier at du er i overkant tiltrengende, og dette er noe som jenter plukker opp på et sublimt nivå og merker.. ikke vær han gutten hun kommer å griner til når en annen tulling har hatt seg med henne.

 

Moving right along, når det kommer til kjemi og tilhørighet kan jeg si et par ting. Det aller aller viktigste er kino, eller kinestetics (spelling?!) kino er ikke det samme som å gå på kino, men kino er all form for fysisk berøring mellom deg og dama. Dette kan være alt fra håndtrykk, til en klapp på skuldern, en klem osv.. Hvis du har ingen eller lite fysisk berøring i mellom deg og henne kan du bare glemme å kysse henne med andre ord, husk på det, også en ting til et kyss er bare nok et trinn i berørings stigen i mellom kvinne og mann. Poenget er, du ønsker å klatre denne berøringstigen, men ikke klatre for fort, men heller ikke for sakte. Dette er hele fundamentet for hvordan du "får" henne, fordi fysisk berøring skaper sterk tilltrekning. En annen ting du bør tenke på er å velge å gjøre noe sammen med henne som både er gøy og gir en mulighet for fysisk berøring, men samtidig ikke for mye av det.. for da blir det fort kleint.

- Det er kleint å be henne hjem på middag/film på første "date" ; det du derimot kan gjøre, er å be henne hjem til deg for å gjøre noe ufarlig som å ta en kopp kaffe, eller spille nintendo wii.

- Det er relativt vanskelig å få inn særlig mye fysisk kontakt om man går på kino

- Det er kleint å gå ut å spise middag på første "date", setter for mye press.

- Det beste alternativet er egentlig alt annet, som å gå på cafe, ta en kaffe/is, gå en tur i frognerparken, invitere henne med på sko shoppinh om du trenger nye sko etc.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest99

hei

er i samme kategori, men er komt litt lengre. først og fremst har jeg lite eller ingen erfaring med seriøse forhold. Så, nå har jeg funnet ei jente som det ser ut som liker meg og.

 

Problemet er at selv om vi har vert ute noen ganger og rota endel, så er hun lixom så avventende, vil liksom ikke treffes før i helgene. syns det er så kjipt å bare kunne ses i helgen, føler når det går så lang tid mellom hver gang så blir det så rart på en måte.

Men det er kanskje vanlig?

Har ikke mye kommunikasjon utenom heller, hun svarer på meldingene mine, men føler jeg maser da. tør ikke spør henne om det heller i frykt for å skremme henne vekk/legge press på henne):

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...