Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kul bruktil til maks 80000kr (sportsaktig bil)


sigg92

Anbefalte innlegg

den må ha mer enn 2 seter.

 

Toyota Mr2. wub.gif

 

Veldig fin bil (lyst på en selv), men bare 2 seter :p

 

Ah, leste ikke gjennon nok nøye, min feil. :blush:

 

Men fordi, Mr2 er fortsatt en nydelig bil.

 

Fullstendig enig :D

 

Nissan 200SX kan fåes til den prisen: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19125762

 

 

Den var ikke så dum. Men fortsatt ikke i nærheten av like fin som Mr2 syntes da hvertfall jeg.

 

Men så kommer det til det med bare 2 seter. Er det virkelig så ille som alle skal ha det til da?

Altså, la oss snu litt på flisa.

Etterhvert blir man lei av å kjøre rundt på andre hele tiden.

Med engang man kjøper 2 seter fraskriver man seg rettighetene til å kjøre mange folk. Folk blir ikke å spørre engang. Med mindre de er alene da, noe man sjeldent er, spessielt på en lørdags kveld.

 

I tillegg kan jeg tenke meg det er irriternde og ha 3 mennesker kaklende i baksetet som maser om all verden, feks musikk.

 

Men med en 2 seter kan man kose seg med den ene personen man har med, og visst noen spør om de kan få sitte på har du en god unnskyldning.

 

Poenget mitt med all denne informasjonen var at det er ikke alltid det er så negativt med en 2 seter. :tease:

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etterhvert blir man lei av å kjøre rundt på andre hele tiden.

Med engang man kjøper 2 seter fraskriver man seg rettighetene til å kjøre mange folk. Folk blir ikke å spørre engang. Med mindre de er alene da, noe man sjeldent er, spessielt på en lørdags kveld.

 

I tillegg kan jeg tenke meg det er irriternde og ha 3 mennesker kaklende i baksetet som maser om all verden, feks musikk.

 

Men med en 2 seter kan man kose seg med den ene personen man har med, og visst noen spør om de kan få sitte på har du en god unnskyldning.

 

Poenget mitt med all denne informasjonen var at det er ikke alltid det er så negativt med en 2 seter. :tease:

 

 

Ser den egentlig. Liker ikke å ha full bil så mye sjæl. Bare hvis det er en kompisgjeng ;)

Lenke til kommentar
Etterhvert blir man lei av å kjøre rundt på andre hele tiden.

Med engang man kjøper 2 seter fraskriver man seg rettighetene til å kjøre mange folk. Folk blir ikke å spørre engang. Med mindre de er alene da, noe man sjeldent er, spessielt på en lørdags kveld.

 

I tillegg kan jeg tenke meg det er irriternde og ha 3 mennesker kaklende i baksetet som maser om all verden, feks musikk.

 

Men med en 2 seter kan man kose seg med den ene personen man har med, og visst noen spør om de kan få sitte på har du en god unnskyldning.

 

Poenget mitt med all denne informasjonen var at det er ikke alltid det er så negativt med en 2 seter. :tease:

 

 

Ser den egentlig. Liker ikke å ha full bil så mye sjæl. Bare hvis det er en kompisgjeng ;)

 

Ja, akkurat det jeg tenker på. Selfølgelig er den i de fleste tilfeller godt med 4 eller 5 seter, just in case. ;)

 

Men det blir litt dumt at "alle" framstiller 2 seter som idioti.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564
Se på Celica da veit du. '94 - 99 modellene ligger vel rundt den prisen:)

 

Han spurte etter en sporslig førstebil, ikke en konebil.

 

Celica æ'kke akkurat en konebil...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564
Celica er en konebil på lik linje med MR2, MX5, Audi TT, og 200SX...

Dette faller på sin egen urimelighet.

 

Haha, hva slags annet ord kan du beskrive 200sx mer korrekt med enn "Konebil"? Absolutt ingenting...

 

driftebil, gjett prosentandelen på driftere fordelt på kjønn?

At MR-2 og 200SX er konebiler er det dummeste jeg har hørt på lenge...

Lenke til kommentar
Se på Celica da veit du. '94 - 99 modellene ligger vel rundt den prisen:)

 

Han spurte etter en sporslig førstebil, ikke en konebil.

 

Celica æ'kke akkurat en konebil...

 

Celica er en konebil på lik linje med MR2, MX5, Audi TT, og 200SX...

 

Må nesten være et troll.. :thumbdown:

 

Enten troll eller skada i hodet, han kan velge hva han vil være.

Lenke til kommentar
Se på Celica da veit du. '94 - 99 modellene ligger vel rundt den prisen:)

 

Han spurte etter en sporslig førstebil, ikke en konebil.

 

Celica æ'kke akkurat en konebil...

 

Celica er en konebil på lik linje med MR2, MX5, Audi TT, og 200SX...

 

Må nesten være et troll.. :thumbdown:

 

Enten troll eller skada i hodet, han kan velge hva han vil være.

 

Haha, nei, altså, hvis man blir et forumtroll eller skada i hodet av å ha egne og korrekte meninger,så er det vel heller deg det er noe galt med.

 

Tenk dæ om, se nøye for deg, er det faktisk noen av disse bilene som er manndige? Se for deg at en kar på 2 meter, 1 meter brei over skuldrene og 140kg skal krype seg ned i en MR2.[ironi]DET hadde sett manndig ut det, så nei, MR2 er ikke en konebil[/ironi]

Lenke til kommentar
Tenk dæ om, se nøye for deg, er det faktisk noen av disse bilene som er manndige? Se for deg at en kar på 2 meter, 1 meter brei over skuldrene og 140kg skal krype seg ned i en MR2.[ironi]DET hadde sett manndig ut det, så nei, MR2 er ikke en konebil[/ironi]

 

En kompis av meg er blant de mer kjente profilene innen det norske strongmanmiljøet. 190 cm høy, 130 kilo tung. Tatoveringer over hele kroppen og ansiktet. Han kjører en rød Seat Corboda.

 

Trenger man en spesiell bil for at andre skal tro en er mandig, bør man kanskje gå litt stillere i dørene når man prøver å fremstille seg som en som verdsetter ens egne meninger.

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar
Tenk dæ om, se nøye for deg, er det faktisk noen av disse bilene som er manndige? Se for deg at en kar på 2 meter, 1 meter brei over skuldrene og 140kg skal krype seg ned i en MR2.[ironi]DET hadde sett manndig ut det, så nei, MR2 er ikke en konebil[/ironi]

 

En kompis av meg er blant de mer kjente profilene innen det norske strongmanmiljøet. 190 cm høy, 130 kilo tung. Tatoveringer over hele kroppen og ansiktet. Han kjører en rød Seat Corboda.

 

Trenger man en spesiell bil for at andre skal tro en er mandig, bør man kanskje gå litt stillere i dørene når man prøver å fremstille seg som en som verdsetter ens egne meninger.

 

Seat Corboda er en tøff da :p

 

Og bilen har da INGENTING med manndighet å gjøre.. MR2, 200SX (er ingen fan..) er sports biler. De er små, de skal være små. Er man, som Hansy sier, en strongman/lifter(go norsken..) så kan man ikke ha sånn bil. Kommer jo ikke inn eller ut.. Samme for gamle mennesker forresten :p Bil er for 80-90% av befolkningen et fremkomstmiddel, noen forvirrer den med penisforlenger (innen for disse 80-90%'ene) og resten er entusiaster som skrur og mekker og koser seg med bilen.

 

Når det er sagt, det finnes selvfølgelig biler som er mer og mindre tøffe og dermed reflekterer på sjåføren. It's the man that makes the car, not the car that make the man! =)

Lenke til kommentar
Se på Celica da veit du. '94 - 99 modellene ligger vel rundt den prisen:)

 

Han spurte etter en sporslig førstebil, ikke en konebil.

 

Celica æ'kke akkurat en konebil...

 

Celica er en konebil på lik linje med MR2, MX5, Audi TT, og 200SX...

 

Må nesten være et troll.. :thumbdown:

 

Enten troll eller skada i hodet, han kan velge hva han vil være.

 

Haha, nei, altså, hvis man blir et forumtroll eller skada i hodet av å ha egne og korrekte meninger,så er det vel heller deg det er noe galt med.

 

Tenk dæ om, se nøye for deg, er det faktisk noen av disse bilene som er manndige? Se for deg at en kar på 2 meter, 1 meter brei over skuldrene og 140kg skal krype seg ned i en MR2.[ironi]DET hadde sett manndig ut det, så nei, MR2 er ikke en konebil[/ironi]

 

Eh, er du særiøs nå eller?

 

Så selvom bilen kanskje ikke "passer" helt til profilen du beskrev blir en bilen automatisk en konebil?

Og for det andre så kan jeg ikke tenke meg at din profil er gjennomsnitts størrelsen på menn her i verden?

 

 

Gjennomsnittshøyden for voksne kvinner er 167.2cm og for voksne menn 181,1 cm

 

 

 

 

Neste gang bruker du et eksempel fra gjennomsnittet for dette blir for dumt.

Lenke til kommentar
Haha, nei, altså, hvis man blir et forumtroll eller skada i hodet av å ha egne og korrekte meninger,så er det vel heller deg det er noe galt med.

 

Tenk dæ om, se nøye for deg, er det faktisk noen av disse bilene som er manndige? Se for deg at en kar på 2 meter, 1 meter brei over skuldrene og 140kg skal krype seg ned i en MR2.[ironi]DET hadde sett manndig ut det, så nei, MR2 er ikke en konebil[/ironi]

 

Haha! Du er klar over at du fremstår som en idiot nå?

 

Det finnes de som verdsetter biler for mer enn hva de utstråler. Sportsbiler er morsomt å kjøre. Hvorfor skal man da bry seg om hva en eller annen idiot mener om en? MX-5 har blitt fremstilt som konebil i alle år, men hvor mange av de som sier det (og samtidig kan kjøre og verdsette en bil for de egenskapene den har) har prøvd en? Jeg tipper på veldig få.

 

Du mener vel at menn kun skal kjøre Ford Excursion og Chevrolet Tahoe, du? Det er jo store og mandige biler. Men de er et helvete å kjøre. Dørgende kjedelige.

 

Og hvor lite mandige er ikke alle motorsportsutøvere, især F1-førere, som presser seg ned i et trangt sete hvor de såvidt har plass - for så å kjøre fortere enn du, og de aller fleste andre, noen gang kan drømme om å klare. Fy faen, de må være noen kjerringer.

 

Skjerp deg, gutt!

Lenke til kommentar
Haha, nei, altså, hvis man blir et forumtroll eller skada i hodet av å ha egne og korrekte meninger,så er det vel heller deg det er noe galt med.

 

Tenk dæ om, se nøye for deg, er det faktisk noen av disse bilene som er manndige? Se for deg at en kar på 2 meter, 1 meter brei over skuldrene og 140kg skal krype seg ned i en MR2.[ironi]DET hadde sett manndig ut det, så nei, MR2 er ikke en konebil[/ironi]

 

Haha! Du er klar over at du fremstår som en idiot nå?

 

Det finnes de som verdsetter biler for mer enn hva de utstråler. Sportsbiler er morsomt å kjøre. Hvorfor skal man da bry seg om hva en eller annen idiot mener om en? MX-5 har blitt fremstilt som konebil i alle år, men hvor mange av de som sier det (og samtidig kan kjøre og verdsette en bil for de egenskapene den har) har prøvd en? Jeg tipper på veldig få.

 

Du mener vel at menn kun skal kjøre Ford Excursion og Chevrolet Tahoe, du? Det er jo store og mandige biler. Men de er et helvete å kjøre. Dørgende kjedelige.

 

Og hvor lite mandige er ikke alle motorsportsutøvere, især F1-førere, som presser seg ned i et trangt sete hvor de såvidt har plass - for så å kjøre fortere enn du, og de aller fleste andre, noen gang kan drømme om å klare. Fy faen, de må være noen kjerringer.

 

Skjerp deg, gutt!

 

Enig, men det jeg reagerer på mest er at han bruker et eksempel som absolutt ikke er gjennomsnittet i det hele tatt.

Ikke mange her i dette landet som er 2 meter kontra de som er 1:70, 180, 190 osv.

 

Så det han mener er at visst bilen ikke "passer" en gruppe som er i veeeldig mindre tall er bilen en konebil.

 

 

Men da kan jo jeg også si at mannfolk på 1:60 cm høy og 70 kg tung ikke passer i en Chevrolet Tahoe. Store biler er kuk forlengere.

 

Nå var dette et eksempel på hvor dumt det blir.

 

 

2rxfwpu.jpg

 

Tro om mange av de der tenkte "Hmm, en konebil." :hmm:

Lenke til kommentar
Seat Corboda er en tøff da :p

 

Og bilen har da INGENTING med manndighet å gjøre.. MR2, 200SX (er ingen fan..) er sports biler. De er små, de skal være små. Er man, som Hansy sier, en strongman/lifter(go norsken..) så kan man ikke ha sånn bil.

 

Den bilen jeg snakket om er nok ikke så tøff som det der ;) Her dreier det seg om denne flotte saken:

 

21_1640094425.jpg

 

Hva Hansy sier er vel relativt uvesentlig. Det er typisk for sterke merkefantaster å miste noe/alt av gangsynet hva gjelder biler utenfor deres interessesfære. Og at de reagerer med usakligheter og surt vås når det blir snakk om ting de ikke har peiling eller vil ha peiling på. Noe som også er grunnen til at jeg holder meg unna det meste som skjer på Cuoresportivo.no.

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...