Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Import av bil


-Olsen-

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg driver å kikker etter bil. Og tenkte at v70 er jo en strøken bil, med god plass, komfort, driftssikker og alt det der.

 

Etter et kjapt søk fant jeg denne her.

http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/volv...0i.qgCeJQWFAA__!

 

Skulle så bare sjekke tollavgiften.

 

 

Hvordan kan det stemme at staten skal ha dobbelt så mye som bilen koster? Det er jo helt hinsides..

Greit, å velge en D5 er jo ikke nødvendig, regner med at det blir billigere med en mindre motor.

 

Kan noen konfirmere at dette faktisk stemmer? Og isåfall komme med bedre tips. Eller er det bare å holde seg til det norske markedet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+13412342564
Hei, Jeg driver å kikker etter bil. Og tenkte at v70 er jo en strøken bil, med god plass, komfort, driftssikker og alt det der.

 

Etter et kjapt søk fant jeg denne her.

http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/volv...0i.qgCeJQWFAA__!

 

Skulle så bare sjekke tollavgiften.

 

 

Hvordan kan det stemme at staten skal ha dobbelt så mye som bilen koster? Det er jo helt hinsides..

Greit, å velge en D5 er jo ikke nødvendig, regner med at det blir billigere med en mindre motor.

 

Kan noen konfirmere at dette faktisk stemmer? Og isåfall komme med bedre tips. Eller er det bare å holde seg til det norske markedet?

 

Stemmer helt sikkert kjenner jeg Norge rett, de skal tross alt ha 4 ganger challengerens ('08) verdi...

 

Edit: Ops, du har visst lagd inn KW istedenfor hk

Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar

Jess.. Tydeligvis gikk litt for fort andre gangen jeg fylte inn tallene. Men som du Muku viser til (Vekten fant jeg random på finn.no artikkel. HK var en feil). Så koster det fortsatt 140 000. Noe som er relativt mye.

 

Uansett trur jeg at jeg får holde meg til bil fra Norge, med mindre noen har noen knalltips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...