Gå til innhold

Iron Maiden til Norge '10?

Chivato

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nokon som veit om Iron Maiden vil koma til Noreg i 2010? Har høyrt rykte om det, men har ikkje funne noko stad å stadfesta dei enno.. Veit at dei som regel er her annakvart år og dei var her sist i 2008 så eg reknar med det kanskje vert noko?

Nokon her som veit noko om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Ingen ting er bekreftet, men skal ikke se bort fra at de drar på en liten rundtur til sommeren.

Skrevet (endret)

Håper virkelig det blir ny plate og Norges-besøk i 2010 ja :love: og helst to konserter igjen! :)

Edit: as I thought, ny plate i 2010 :)

Nicko confirms.

Endret av Shocklez
  • 2 uker senere...
Skrevet
Håper virkelig det blir ny plate og Norges-besøk i 2010 ja :love: og helst to konserter igjen! :)

Edit: as I thought, ny plate i 2010 :)

Nicko confirms.

Huzza! :w00t:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Nei, men jeg vet det gikk å kjøpe billetter samme uka som konserten på Valle Hovin. Jeg hadde selvsagt bestilt et halvt år i forveien uansett. Og når man sto langt fremme og prøvde å se bakover så man bare et uendelig hav av folk som aldri tok slutt.

Husker når Bruce sendte hilsener til de som sto på toppen av et høyhus ved siden av VH og så på, mens kameraene zoomet på dem.

Endret av Bytex
Skrevet
var sikker på at det var utsolgt jeg. Vet du hvor mange billetter som var ledig?

Tror det var et par tusen. Flere jeg kjente kjøpte billetter bare dager før konserten.

Nei, men jeg vet det gikk å kjøpe billetter samme uka som konserten på Valle Hovin. Jeg hadde selvsagt bestilt et halvt år i forveien uansett. Og når man sto langt fremme og prøvde å se bakover så man bare et uendelig hav av folk som aldri tok slutt.

Husker når Bruce sendte hilsener til de som sto på toppen av et høyhus ved siden av VH og så på, mens kameraene zoomet på dem.

Og til karen i heisekrana :D

Skrevet

Nja, foretrekker innendørs fremfør utendørskonserter. Lyden er mye bedre og publikum er ofte mere dedikerte siden de ikke har stått rundt i 6 timer + sittet 5 timer i kø først.

Skrevet

Jeg er enig. Har kun vært på to Maiden-konserter, Valle Hovin i fjor og Valhall i '06. Jeg likte førstnevnte konsert best. Stemningen der var noe helt annet enn hva det er ute.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Virker ikke som de skal spille på stort annet en Sonisphere-festivalene, så nei. Man kan jo alltids håpe da. Men, er man blodfan er det jo ikke lange turen til Stockholm =)

Endret av Arsenal89
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Å fy faen.

Iron Maiden, Alice Cooper, Heaven & Hell, Mötley Crüe, Iggy & The Stooges, Slayer og Anthrax på samme dag. Tenker man skal ta seg en tur til Stockholm ja.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...