Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd HD2 eller? klarer ikke mindre skjermer jeg nå nesten :) og er storfornøyd med mobilen =)

When you go big, you'll never go back :p

Skrevet

Finst det eit program som sony-ericsson mobilar har som sporar opp musikk? Altså, som om ein tar opp musikken, så finner programmet kva sangen heiter.

Skrevet
Finst det eit program som sony-ericsson mobilar har som sporar opp musikk? Altså, som om ein tar opp musikken, så finner programmet kva sangen heiter.

Se anbefalte programmer i det aller første innlegget:) Der er det et perfekt et som du søker etter! Midomi

Skrevet

Et kjapt spørsmål; Ser at jeg har et program på mobilen som heter Mobile Word, og kunne godt tenkt meg å finne ut hvorvidt dette er brukende til å notere forelesningsnotater o.l på. Spørsmålet er som følger; Ser ikke at det går an å "flippe" mobilen mens man skriver, er dette tilfellet?

Håper jeg har gjort meg selv forstått.

Skrevet
Omnia HD Knuser HD2 ;D

Joda. Du veit hva du prater om hører jeg.

Har nå en hd2 etter frustrasjon over allt som mangler på softwareavdelingen til samsung. Hadde en n97 i mellomtiden men der er hw problemet. Treig telefon.

Kort oppsummert:

Omnia Hd - God hw, dårlig sw

Nokia N97 - Dårlig HW , god SW

HTC HD2 - God HW, god sw (htc scense+wm6.5)

Skrevet
Har innstalert mySpot og har premium bruker hos spotify. Men må man ha på 3G/WIFI på hele tiden mens jeg skal spille av musikk?

Ja, man har ingen mulighet til å gjøre sangene mulige i offline-modus.

Skrevet
Et kjapt spørsmål; Ser at jeg har et program på mobilen som heter Mobile Word, og kunne godt tenkt meg å finne ut hvorvidt dette er brukende til å notere forelesningsnotater o.l på. Spørsmålet er som følger; Ser ikke at det går an å "flippe" mobilen mens man skriver, er dette tilfellet?

Håper jeg har gjort meg selv forstått.

Bumper denne, og slenger til et spørsmål til. Dersom jeg installerer coreplayer, vil det være hensiktsmessig å avinstallere f.eks windows media player da? Dette gjelder for øvrig andre programmer jeg skulle finne på å laste ned, som jeg har lignende av fra før av på mobilen. Vil dette, om ikke øke ytelsen, i alle fall sørge for at mobilen ikke blir "overfylt"?

Takker for eventuelle svar :)

Skrevet

Har lastet ned core player og når jeg skal prøve å innstalere får jeg meldingen "kunne ikke installere coreplayer.smartphone.r7427.cab.

Ksn noen være så snill å hjelpe?

Takk på forhånd

PS: jeg installerte det på minnekortet(2MB)

Skrevet

Har nå en Omnia 2 inne på reparasjon pga feil med minnet. Vurderer å bytte til HD2 hvis jeg får en ny telefon av butikken. Har fått med meg at det er mange som sliter med vekkeklokke på denne telefonen. Har det kommet en fiks for problemet?

Skrevet

Har også kjøpt G alarm, og når jeg skal skrive inn registreringsnøkkelen får jeg feilmelding om feil nøkkel, selv om jeg har skrevet rett, noen som har noen gode råd her?

Skrevet
Du har ikke en smartphone. Du har en pocket PC. Finn en cab til Pocket PC. (PPC)

Takker for raskt svar

Så da må jeg altså punge ut for et nytt program?

Ikke nødvendigvis. Ta kontakt med de du kjøpte fra og forklar situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...