Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
den ligger vel der omkring den nye og ;)

Ganske rart at begge ligger på samme pris ja. Det vil nok resultere i at HD vil synske en del etter nyttår vil jeg tro!

Skrevet

HD2 blir forsinket med et par uker ser det ut til. men til dere som vurderer denne telefonen, så skriver Espen Swang følgene:

"Rift

Dermed kan det bli rift om Touch HD 2 når den kommer i butikk. Telefonen er antatt å bli den råeste på markedet når den kommer til Norge, og her til lands er det mange som er opptatt av å ha det siste og beste innen teknologi"

http://www.mobilen.no/wip4/htc-touch-hd-2-.../d.epl?id=41173

Skrevet
Har den videotelefoni?

Nei den har ikke det. Ryktene sier at HTC utelukket dette, pga. det var så lite marked for det enda, og ville heller prioritere annen teknologi:)

Skrevet
Har forhåndsbestillt, ja. To steder faktisk. :) Får se hvem som får den inn først. Venter i spenning på ordentlige reviews. Noen som vet om det følger med noe minnebrikke?

den kommer garantert med 8 eller 16gb minnekortkort

Den kommer med bare et 2gb minnekort :( Men husk at mobiler blir tregere med høyere minnekort ;)

Skrevet
Har forhåndsbestillt, ja. To steder faktisk. :) Får se hvem som får den inn først. Venter i spenning på ordentlige reviews. Noen som vet om det følger med noe minnebrikke?

den kommer garantert med 8 eller 16gb minnekortkort

Den kommer med bare et 2gb minnekort :( Men husk at mobiler blir tregere med høyere minnekort ;)

De blir bare tregere når minnet begynner å nærme seg fullt. Får bruke mitt 8gb som følger med HD`n da:)

Skrevet

Denne mobilen her ser bare helt rå ut! Har sett en del videoer på youtube inkl. de som trådstarteren tok med i første post, og en del artikkler. HTC HD2 ser for meg ut til å være et hestehode forran alle andre nå, Og jeg som sa at jeg aldri skulle bytte ut Iphonen min?:s Må svelge en kamel her.

Arne

Skrevet

HD2 er og mesteren på surfing. Her blir Iphone 3gs knust med hele 9 sekunder på en sideåpning av HD2:

Legg merke til for lite av siden som vises på Iphonen i forhold til HTC HD2.

Skrevet

om nom nom

Takk for linker! Gleder meg til å se en test av en ferdig versjon, altså ikke en test-versjon som fantes i den unboxing-videoen. Var flere ganger han virket å streve med å trykke på skjermen og få telefonen til å reagere deretter. Men for det meste så så den riktig så responsiv ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...