Gå til innhold

Onecall - problem med å reåpne sperret abonnement


Anbefalte innlegg

Jeg måtte sperre abonnementet mitt tidligere i uken da telefonen min ble stjålet. Nå har jeg ny telefon, og nytt sim-kort, men får ikke til å reåpne abonnementet, og kundeservice er selvsagt stengt. Har fått en kode å bruke på mine sider, men problemet er at det ikke kommer opp noe sted jeg jeg kan bruke denne. Går inn på sperring/reåpning, men får da bare mulighet til sperre abonnementet, ikke reåpne det. Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går inn på sperring/reåpning, men får da bare mulighet til sperre abonnementet, ikke reåpne det. Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Sikker på at abonnementet ikke allerede er åpnet da?

Får bare opp "kun nødanrop" på telefonen. Dessuten er det jo litt rart hvis de har åpnet det uten at jeg har bedt om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...