Gå til innhold

[Løst]Xbox 360 Modern Warfare 2 Limited Edition Console


Poppzy

Anbefalte innlegg

Modern Warfare 2 Limited Edition Console:

http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDet...roduct_id=75938

 

Konsollen, som inkluderer spillet «Modern Warfare 2», to kontrollere og et headset, får også for første gang en 250GB harddisk.

 

Jeg lurer på om noen her inne vet om denne konsollen kommer til Norge? Hvor jeg kan forhåndsbestille eller kjøpe den når den kommer?

Endret av Poppzy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om det vil være nytt drev. Slikt kan jeg ikke.

 

Jeg lurer på om det er noen som vet om denne pakken kommer i salg i noen butikker? Tenker da på Spaceworld, Game, Gamestop etc. Har hørt med Elkjøp her i Trondheim, men de kom ikke til å få den. Det var kun nettbutikken deres.

 

Takker alle som kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om det vil være nytt drev. Slikt kan jeg ikke.

 

Jeg lurer på om det er noen som vet om denne pakken kommer i salg i noen butikker? Tenker da på Spaceworld, Game, Gamestop etc. Har hørt med Elkjøp her i Trondheim, men de kom ikke til å få den. Det var kun nettbutikken deres.

 

Takker alle som kan hjelpe :)

 

 

Snakka med gamestop på city syd idag, de får den ikke. De sa det var bare en kjede som får den.. og da er sannsynligvis elkjøps nettbutikk da...

Lenke til kommentar
Noen andre som vet om det er nytt dvd drev og om det vil eliminere en evt flash?

 

Tror du virkelig noen her vet hvilket drev som er i den, når den ikke er i butikkene enda? Du kan jo ringe Microsoft og høre om de kan fortelle deg det.

 

Eneste som går an, er å tippe. At det blir Lite-On drev, er det vel liten tvil om, siden Microsoft har brukt det i over et år nå. Hvilken versjon det blir, er mer usikkert. Godt mulig at det blir den nyeste Lite-On versjonen med firmware 93450C. I så fall er du foreløpig shit out of luck hvis du har tenkt å flashe.

Lenke til kommentar
Noen andre som vet om det er nytt dvd drev og om det vil eliminere en evt flash?

 

Tror du virkelig noen her vet hvilket drev som er i den, når den ikke er i butikkene enda? Du kan jo ringe Microsoft og høre om de kan fortelle deg det.

 

Eneste som går an, er å tippe. At det blir Lite-On drev, er det vel liten tvil om, siden Microsoft har brukt det i over et år nå. Hvilken versjon det blir, er mer usikkert. Godt mulig at det blir den nyeste Lite-On versjonen med firmware 93450C. I så fall er du foreløpig shit out of luck hvis du har tenkt å flashe.

 

Da får man gå for elite 120 gb. Hvis jeg går for denne: http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...lite-verdipakke

 

Da er jeg vel safe at det er lite-on som kan flashes?

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om det vil være nytt drev. Slikt kan jeg ikke.

 

Jeg lurer på om det er noen som vet om denne pakken kommer i salg i noen butikker? Tenker da på Spaceworld, Game, Gamestop etc. Har hørt med Elkjøp her i Trondheim, men de kom ikke til å få den. Det var kun nettbutikken deres.

 

Takker alle som kan hjelpe :)

 

 

Snakka med gamestop på city syd idag, de får den ikke. De sa det var bare en kjede som får den.. og da er sannsynligvis elkjøps nettbutikk da...

 

Jeg var en tur på Spaceworld på Trondheim Torg i går kveld, og der sa de at de mest sansynlig kom til å få den pakken. De sa at Microsoft bruker å være veldig "hemmelighetsfull" når det gjelder nye produkter/konsoller. Tror det var det han mente. Håper det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...