MamboJambo Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Spillet er helt sjef på pc! Tror dette er en av de få spillene jeg kommer til å kjøpe både til ps3 og pc. Flotte omgivelser, masse(MASSE) forskjellige våpen og velge mellom, herlig stemning med passende musikk til. En god dose humor, xp og loot. Ser ut til at dette blir årets spill, for min del hvertfall.
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Var det ikke over 200 våpen på spillet ? Skaffer meg PC i Januar, og da er dette spillplanene mine: - Dragon Age: Origins - Team Fortress 2 - Borderlands - Counter Strike 1.6 - Bioshock - Football Manager 10 - CoD 4 - Fallout 3 God pakke det Masse timer med uendelig spilling! Gleder meg til Borderlands!
Blabla1 Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Hei, Jeg vurderer å kjøpe dette. Jeg er ute etter et coop spill til pc. Står i mellom Resident Evil 5 og dette. Er dette som fallout bare coop? Er det underholdene?. Hvis det er som Fallout har jeg et klart kjøp! Borderlands!
Wutwut Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hvor mange levler fins det i spillet? Hva er max level? BTW: Er level 15 og akkurat kommet til The Mine, og hvis noen vil bli med på co-op så er det bare å bli med. Har det på Xbox 360. Endret 28. oktober 2009 av JT_NIKO
MamboJambo Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Det er over 200 000 våpen i spillet. Ettersom jeg har forstått så er de random generert, så du får ikke(skal ikke få) det samme våpenet to ganger. "The latest count of the number of guns in Borderlands is 17,750,000." :O link!
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Det er over 200 000 våpen i spillet. Ettersom jeg har forstått så er de random generert, så du får ikke(skal ikke få) det samme våpenet to ganger. "The latest count of the number of guns in Borderlands is 17,750,000." :O link! Satan, det var flere enn jeg trodde
Hakasu Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Har veldig lyst på dette spillet, men vet ikke om jeg har penger til det riktig ennå..
Wutwut Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Gjentar det: Hvor mange levler fins det i spillet? Hva er max level? BTW: Er level 15 og akkurat kommet til The Mine, og hvis noen vil bli med på co-op så er det bare å bli med. Har det på Xbox 360.
MamboJambo Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Er google langt unna, bumbaroo? lvl 50 er max. Zonked223, hvis det står mellom dette og RE5 ville jeg uten tvil valgt dette. RE5 var bare søppel, spør du meg. Det gjør seg kanskje ok på konsoll. Hadde uansett ikke tenkt 2 ganger på det.
[email protected] Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er ganske sikker på at utviklerne er fans av diablo. Systemet er ganske likt, med tanke på hvor tungt fokuset er på loot, pluss klassebaserte karakterer med hvert sitt unike skilltre. er helt enig med deg med, men hør på bakgrunnsmusikken høres ut som den er tatt rett ut av Diablo 2 =)
Patney Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er ganske sikker på at utviklerne er fans av diablo. Systemet er ganske likt, med tanke på hvor tungt fokuset er på loot, pluss klassebaserte karakterer med hvert sitt unike skilltre. er helt enig med deg med, men hør på bakgrunnsmusikken høres ut som den er tatt rett ut av Diablo 2 =) Ja, jeg er fullstendig enig. Litt stilig gitarklimpring i noen deler av Pandora og ellers litt mørk og ambient musikk andre steder. Deilig stemning.
cs_ Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Testet litt i dag tidlig. Det første som slo meg var hvor høy sensitivitet det var på PC-versjonen. Hvorfor bruker ikke alle PC-spill hardware mouse sensitivity?
QBab Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Yåw yåw folkens, QBab har fått svineinfluensa og da spiller han SPILL! Denne gangen ble det borderlands, jeg kommer til å være online 24/7 de kommende dagene, så om noen vil slenge seg på å ha det jævlig fett i Pandora så stikk innom tråden under! Ser deg online! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1167917
mac_gyver Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Det er over 200 000 våpen i spillet. Ettersom jeg har forstått så er de random generert, så du får ikke(skal ikke få) det samme våpenet to ganger. "The latest count of the number of guns in Borderlands is 17,750,000." :O link! seriøst?? er det mulig?? mææææd
Patney Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Ja, det er jo godt mulig når statsene er helt random. Prøvde nettopp å spille, men det ble connection errors hele tiden (vet ikke hvilken side heller) så jeg bare slo det av. INTERNETT!!! Endret 30. oktober 2009 av Patney
QBab Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Ja, det er jo godt mulig når statsene er helt random. Prøvde nettopp å spille, men det ble connection errors hele tiden (vet ikke hvilken side heller) så jeg bare slo det av. INTERNETT!!! Sikkert på din side, har sjeldent problemer med tilkobling.
Eaan Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Testet litt i dag tidlig. Det første som slo meg var hvor høy sensitivitet det var på PC-versjonen. Hvorfor bruker ikke alle PC-spill hardware mouse sensitivity? Hadde flaks jeg, var bare og stille ned på laveste hakk, så var sensetiviteten grei. Og trykke ''minus'' knappen på datamusa.
Patney Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Ja, det er jo godt mulig når statsene er helt random. Prøvde nettopp å spille, men det ble connection errors hele tiden (vet ikke hvilken side heller) så jeg bare slo det av. INTERNETT!!! Sikkert på din side, har sjeldent problemer med tilkobling. Jeg mente om problemet lå hos meg eller hos han jeg spilte mot...
QBab Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 (endret) *Fjernet med tanke på omgivelsene og miljøet* Endret 1. november 2009 av QBab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå