Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Gjenåpnet] nytt bilde på face, noen gode kommentarer jeg kan gi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei :)

 

En dame jeg er dødsforelska i har fått nytt profilbilde på face, men jeg må ha noe som fenger bra. må ha en god kommentar og kompliment på bilde. Kommer ikke på noe akkurat nå, så lurer på om det er noen her inne som har noe bra å komme med?

Må du kommentere noe da?

Lenke til kommentar

Blah face ..

 

"Your name" likes this (thumps up)

 

Your Comment:

Wow, vakkert bilde :)

 

Nåååh så søtt a gitt;)

 

Så vakker du er!!!!!!!! (ikke glem mange utropstegn eller mange smilefjes)

 

Vanskligere er det ikke. Og hvis du sliter med å finne på noe å skrive til ei du er dødsforelska (dine egene ord) så må du kan vurdere det litt.

 

Men nå har jeg ikke sett bilde. Så det er kanskje litt dumt å skrive seriøse kommentarer (at hun er vakke etc etc) hvis det bare er et tullebilde. Hvor hun har sett bedre dager, du skjønner hva jeg mener.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Men herre da.. du skal jo ikke fri til jenta.. bare si at bildet var pent.. Du sier jo ikke direkte at "herregud du er grisedeilig på bildet" du sier jo bare at det er et pent bilde. Selv saddam hussein kunne da være "pen" på bilder selv om han var støgg som bare det.

 

"Fint bilde :)" betyr ikke mer enn at bildet var fint.. Bruk det :-)

Lenke til kommentar
Men herre da.. du skal jo ikke fri til jenta.. bare si at bildet var pent.. Du sier jo ikke direkte at "herregud du er grisedeilig på bildet" du sier jo bare at det er et pent bilde. Selv saddam hussein kunne da være "pen" på bilder selv om han var støgg som bare det.

 

"Fint bilde :)" betyr ikke mer enn at bildet var fint.. Bruk det :-)

 

Heheh okei, jeg skrev bare at det var veldig pent, det kan vel ikke skade? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...