Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ønkelista fra i fjor minus et par greier.

Ønskeliste:

- Sjokolade

- Alt mulig annet godteri (Bortsett fra sånt som smaker dritt da)

- Julebrus (Sånne i glassflasker)

- Penger

- LP-er (Pink Floyd, Iron Maiden, Metallica, osv..)

- CD-er (Samma som over)

- Kjærlighetsbrev <3

Legger til et par ting til.

- Ullstilongs og -sokker. Gjerne i masse fancy farger og lange. Opp til knærne eller over.

- Votter, gjerne hjemmestrikka, hvertfall varme.

- Lang nisselue (Finner ikke den gamle :ermm: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

Meg også! :wee:

Edit:

Bare det ikke blir samme krøll som i fjor hvor jeg måtte vente lenge etter julafta til å få gaven. :roll:

Endret av Slettet+9871234
Skrevet
Meg også! :wee:

Edit:

Bare det ikke blir samme krøll som i fjor hvor jeg måtte vente lenge etter julafta til å få gaven. :roll:

Håper det blir bedre i år, ja. Fikk min i tide, men det ble litt feil når jeg viste hvem jeg fikk den av :p

Skrevet

Ser ut som om det blir 1. desember. Da må dere være ganske effektive, i hvert fall hvis gavene skal kjøpes over nett. Tviler litt på at alle får før julaften, for desember er en hektisk måned.

Skrevet

Så lenge man kjøper i en butikk og ikke over nettet så skal det ikke by på noen problemer. Bestiller man det man skal gi over nettet så kan det bli trangt med tid, ja.

Skrevet (endret)
Jeg skal vell slenge opp en ønskeliste her også! Et ønske er og "get laid" men det kan ikke dere oppfylle :(

Får se om jeg får deg da, hunny ;)

Endret av Mondania
Skrevet

Nå virker det som om du bare vil være en del av problemet og ikke løsningen. Dersom jeg får deg, får du noen i posten. Dermed basta!

Skrevet

Skal vi lage en regel om at man må ha vært medlem i x antall måneder? På den måten slipper vi folk som tar gaven sin, og stikker av fra forumet.

Skrevet
Skal vi lage en regel om at man må ha vært medlem i x antall måneder? På den måten slipper vi folk som tar gaven sin, og stikker av fra forumet.

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...