Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hadde jeg meldt meg på :) Får man vite hvem man skal sende gave til sånn ca. etter 1. desember (eller hva datoen blir satt til) eller får man dem fortløpende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har vært med på alle gangene, det har blitt tradisjon. Så jeg er med i denne gangen også.

Endret av Fox
Skrevet (endret)
Forøvrig så synes jeg vi bør sette en ganske streng frist for utsendelse av pakker. Mitt forslag er 10.desember.

Støtter dette! Og, siden jeg mest sannsynlig må bruke nette for å bestille, kan det være greit å ha fristen for påmelding litt før 1. des. Det er jo leeeenge til November til og meg.

Endret av LueDotten
Skrevet

:D

Skal jeg lage en poll når avstemningen skal bli stengt også? Men da må jeg jo lage en poll om det igjen, ellers får vi aldri slutt på den opprinnelige pollen. :dontgetit:

Skrevet

*legge til i mine innlegg*

Tror nok jeg blir med, men har så latterlig dårlig tid fremover at det ikke er sikkert jeg kommer meg på postkontoret- så jeg må bruke litt tid på å bestemme meg ;) (Kommer til å gjøre 2 ting hele desember, skole og jobb på kvelden/ettermiddagen og lørdag/søndag)

Skrevet (endret)
Selv så vil jeg gjerne ha gadgets, geekete t-skjorter, DVD-er, alkoholholdige varer (IKKE Aqua Vita! :sick: ), koffeingodteri, bøker (gjerne på engelsk, Clive Cussler er en slager), pyntegjenstander m.m.

Når det gjelder bøker: Må være engelsk og helst fantasy :p

Edit: engelsk ikke egngelsk :dremel:

Endret av 2ball(s)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...