Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Shell V-Power


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hakke peil, jeg ser/hører bare reklamen jeg :)

 

men jeg har ekstremt liten tro på at en bensin som angivelig gir motoren mer kraft vil gi meg hurtigere reaksjonsevner og slikt...at motoren er sterkere vil vel bety at det tar lengre tid å bremse f.eks?

 

lol

Lenke til kommentar

Dere tar litt feil her mener jeg!

 

Den nye V power bensinen er bare en bensin som gjør at den rengjør ting som ventiler feks. og da får du bedre ytelse hvis ventliene dine er sotet, men du får ikke flere hester en det du hadde når motoren var ny, den bare "rengjør" litt for deg. Så bilen din vil aldri gå bedre en når den var ny.

 

Det er det jeg tør å påstå, er det feil, så bare heng meg! :roll:

Lenke til kommentar
Nå er det vle ikke rare eventuelle kraften det er snakk om heller. Bare det å gå over fra 95 oktan til 98 oktan fører jo til bedre ytelse . Men er jo ikke akkurat snakk om at du får 50hk mer feks...

 

Tror vi snakker blyfri her vi ja du... ikke oktan, og nei det er ikke mye ytelsesforskjell mellom de to, 98 blyfri har høyre varme når det brenner.....

 

Fyll heller tanken med metanol, det gir "litt" mer HK  :yes:

metanol? nitrometanol tenker jeg vi sier.. men da går sylinderen til helvete FORT! :woot:

 

 

V power: V-power renser ventliene i motoren, dette er stort sett bullshit... eller... den RENSER ventrliene ja, men effekten av det betviler jeg. Nå har det seg da sånn at den funker faktisk bedre på 2 taktere enn på 4 taktere, så dere med moped eller 125cc 2 takter kan jo prøve (eller dere med båt med 2 takter) men på en 4 takter (bil, noen båtmotorer og mellomtunge/tunge motorsykler + enkelte 125cc) er dette bare tull og fanteri...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...