Gå til innhold

anbefalinger til single player rollespill?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Forstår ikke helt greia med å sammenlikne Fallout 3 og Oblivion. Bortsett fra å dele grafikkmotor og utvikler (og til nød sjanger), så deler de to spillene fint lite. Historien, tidsepoke kampsystemet, stats...alt er jo forskjellig.

Er jo bare at det er to helt forskjellige verdener som skiller de. Bortsett fra det, er det samme type folk og samme atmosfære over det hele. Samme grafikk også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og samme kampsystem. Om du ser vekk ifra V.A.T.S og de mer moderne våpnene. Om du bruker slegge eller sverd så ser du at det er totalt likt på det punktet. Jeg er enig med CupheroN at bortsett fra at det er to helt forskjellige verdner som skiller de, så er det helt samme type spill.

Skrevet
Og samme kampsystem. Om du ser vekk ifra V.A.T.S og de mer moderne våpnene. Om du bruker slegge eller sverd så ser du at det er totalt likt på det punktet. Jeg er enig med CupheroN at bortsett fra at det er to helt forskjellige verdner som skiller de, så er det helt samme type spill.

Fallout 3 - A Oblivion mod

Skrevet

Fallout 3. Dette spillet er så dypt, og du føler deg en del av alt som skjer i spillet. Historien er kjempe spennende og den har dype meninger til samfunnet, og selve spillet fenger. "Naturen" og personene som er i spillet er preget av det som har skjedd og jeg ble i hvert helt hekta på å finne ut mer i den verdenen Fallout 3 er i. Dette gir deg 100 timer pluss i spille tid, med alle tillegs pakkene er det et spill som er verdt og prøve. Falt godt i smak hos meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...