Gå til innhold

hva folk IKKE vil se


Anbefalte innlegg

hei

 

Etter jeg leste at tv2 skal legge ned tabloid og dokument 2, så lurer jeg på hva folk flest helst IKKE vil se og ser helst skal fjernes fra tv-programmene; altså spesifikke programmer som ungkaren eller tabloid..

 

Er det virkelig slik at folk flest foretrekker reality og såpeserier framfor tabloid og nyhetssendinger? eller er det omvendt?

 

Derfor oppfordrer jeg deg til å lage en liste, der du skriver ned programmer som du helst ville ha fjernet. (maks 10 programmer.)

 

kan kansje lage en liste senere for å se hva folk her ikke vil se.

 

jeg begynner:

 

1. X Factor

2. Fear Factor USA

3. ungkaren

4. paradise hotel

5. Homo, hetro eller opptatt?

6. hotel cæsar

7. Americas funniest home videos

8. The Tyra Banks show

9. Da damene dro

10. Date my mom

 

 

ps.

ikke hets andre for hva dem skriver opp.. dette er bare en sjekk på hva folk ikke liker å se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
generelt det som går på tv, og da spesielt reklamene?

 

kan jo være litt mer spesifikk enn det da, hva ville du det skulle blitt mindre av;er det reality? er det såpeserier eller er det nyehetssendinger?

vil bare vite hva folk ikke vil se, tydeligvis er det mange som foretrekker reality og såpeserier siden de kutter ned på debattprogrammer og dokumentarer

Endret av TheJan
Lenke til kommentar
I hovedsak må det bli det som fordummer; "reality", samt 2244-reklamene (eller hva de heter igjen) får meg til å føle for å handle balltre og dra på hjemmebesøk hos enkelte.

 

enig, men likevel må dæ være mange som ser på det, siden det sendes så mye av det.

hadde ikke folk sett på det ville de ikke sendt det heller.

Lenke til kommentar
enig, men likevel må dæ være mange som ser på det, siden det sendes så mye av det.

hadde ikke folk sett på det ville de ikke sendt det heller.

 

Er bare evig glad det er noe som heter internett :3

 

Såpeserier er egentlig greitt nok, da man noenlunde vet at det er bare spill for kameraet og ofte er bare grei underholdning så lenge en ikke trenger å følge med på hver eneste episode for å slappe av en 30-45 minutter.

Lenke til kommentar
1. Det der jævla Paradise Hotel

2. Pia og jasmin

3. Skal vi danse

4. Jakten på kjærligheten eller bonderomantikk eller hva det nå heter

5. Frustrerte fruer

6. Hotel cæsar

7. Klokka 8 hos meg

8. X-factor

9. Opera

10. Robinson

 

Pluss mye mer.

 

haha ja pia og jasmin glemte jeg, det er desidert det dummeste programmet som finnes

Lenke til kommentar
vil ikke se noe på tv. Maken til hjernedød søppel og/eller propaganda skal du lete lenge etter. Discovery er vel det eneste som funker (til tider). Har ikke sett på tv på 2-3 år da...

 

Men å poste på et forum er greit? :p

 

Anyways,

 

Realityshow

Livsstilprogrammer

Dating-programmer

(har vel fått med 95% av alt som går nå, så trenger ikke poste mer.) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...