Sny91 Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jau, egentlig ett enkelt spørsmål, men jeg må innrømme at jeg ikke har peiling - Hvilke høytalere skal i Left -utgangen, og hvilken til høyre? Den Til venstre for meg som skal i Left, eller den til venstre til tv'n, som blir høyre for meg? Jau, ikke mobb :!: Edit: Woah, fint svar etter 1-2 minutter. Faen ikke dårlig, takker så meget. Endret 8. oktober 2009 av ScreamRape Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Alt er i forhold til deg. Rear left vil være bak deg til venstre når du ser mot tv-en. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Din venstre og din høyre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Dersom det står "left" skal den til venstre for deg når du ser på tvn. edit: Så hjelpsomme vi er. Endret 8. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Zash Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvis ikke jeg er helt på måfå, så er left den som er til venstre for deg når du sitter og ser på tv. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Til venstre når du sitter den veien du skal sitte skal på venstre utgang! Sitter du å ser på TV'en, så er det den som står til venstre fra ditt syn i forhold til TV'en som skal på venstre utgang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå