Gå til innhold

Kommer meg ikke inn på Facebook - "Site maintenance"


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg kommer meg for tiden ikke inn på Facebook. Dette begynte for ca. 4 dager siden da denne feilmeldingen dukket opp:

 

"Brukerkontoen er utilgjengelig

 

Brukerkontoen din er midlertidig utilgjengelig på grunn av vedlikehold. Den bør være tilgjengelig igjen innen et par timer. Vi beklager."

 

Som en respons på dette har jeg fulgt stegene Facebook skrev på siden sin, men ingen ting fungerte. Jeg har derfor også sendt tre e-poster til Facebook-crewet, men har enda ikke fått noe fornuftig svar. Fikk en mail som var en forhåndsskrevet mail, og sendte som svar på den et skjermbilde av situasjonen. Har også skrevet en ny mail på engelsk dersom de mot all formodning ikke skulle forstå norsk. :p

 

Det jeg lurer på er om noen av dere har vært borti noe lignende før? Har dere noen tips? :)

 

Mvh

LockBreaker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Registrerte meg på nytt nå. Gidder ikke vente mer på at Facebook skal fungere igjen. Registrerte meg med samme e-post-adresse og samme passord. Samme navn til og med. :p

 

Tydelig at noe er galt. Den gamel profilen min ser ut til å være der, men er ikke tilgjengelig.

 

Edit: Akkurat samme jævla problemet nå! :wee:

 

Har prøvd på fire forskjellige datamaskiner nå, og alle ser ut til å være berørt av problemet. Også de som ikke hadde noe "bakverk" inni seg.

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...