Gå til innhold

Hvorfor er det 35 000 grener av kristendomen?


Anbefalte innlegg

Heilt riktig observert, som veldig mange andre som kallar seg sjølv for kristne så var ikkje mora mi spesielt sterk i troa, dvs. per biblesk/kyrkjeleg definisjon.

 

Ja, kristne er veldig flinke til å forvente at dei berre kan gi faen i alt som står i skriftene deira og likevel ende opp i himmelen, ein av grunnane til at eg meldte meg ut av kyrkja.

 

 

De fleste kristne jeg kjenner tror ikke de kan gi f**n i alt... Men de tror at d viss de tabber seg ut, kanskje ved å gi f, er det allikevel verdige en plass i himmelen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nb. Jeg er veldig forsiktig med å kalle noen som selv kaller seg for kristne, for ikke-kristne.

 

Kvifor det? Eg vågar å påstå a nesten alle kristen går såpass imot det som står i Bibelen at dei rett og slett ikkje kan karakteriserast som kristne.

For ikkje lenge sidan klarte eg å overbevise mora mi om at kristendom er bullshit nettopp fordi eg fekk ho til å innsjå at troa hennar gjekk såpass mykje imot kristendommen at ho ikkje kjem til å ende opp i den kristne himmelen uansett.

En som tror at Jesus fra Nasaret var/er Guds åpenbaring til menneskene er kristen, jf. Kunnskapsforlaget.

Lenke til kommentar
Korleis kan du kalle å gi faen ein tabbe? Det er eit bevisst valg.

 

 

Anger... Jeg har tatt dårlige valg. Jeg har løyet, syndet og tabbet meg ut mange ganger. Flere av disse gangene var valgene bevisst, dessverre...

Jeg visste hva jeg gjorde, samt konsekvensene av det. I ettetid angret jeg, og innrømmet for meg selv at det var en tabbe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...