kennyboy2k Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Enkelt spørsmål. Kjekt å se hva folk tenker \ ville prøvd seg på. Enkelt å greit: Du skal importere et produkt fra feks Kina for videresalg i Norge. Hvilket produkt ville dette vært å hvorfor?
iver.no Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Starcraft effekter! bare fordi starcraft er kult :!:
Korka Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Snus. Altså, det gjør jeg fra før. Kjøper det billig i sverige, selger det videre for en dyrere pris til mindreårige.
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Skittles Kjøpe det billig fra England, og selge til blodpris i Norge (just like Deli Di Luca)
Nord-Skandinav Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Haha, skittles ble til skitt-les i hodet mitt. Ville nok kanskje ha importert øl. Fordi det er så godt! Kan hende jeg hadde endt opp med å drikke opp mestparten selv, men likevel. Ikke alle merker som er tilgjengelig i Norge.
Kitteh Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Blyanter. Fordi de fleste trenger blyanter, og jeg vet hvor de selger superbilliger blyanter i USA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå