Gå til innhold

Hvilke webshoper har du hatt best erfaring med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ITButikken.dk sysnes jeg er veldig bra. De var veldig lenge best på pris, det er de dessverre ikke linger, men de konkurerer godt. De har veldig stort utvalg, og selvom det er mye de ikke har på lager leverer de det meste innen 14 dager. Man har full kontroll over orderen sin underveis. Man kan enkelt legge til varer, slette varer som ikke er sendt enda, få de til å sende de varene som har kommet inn på lager selvom ikke alt er inne o.s.v.

 

Selve web-shopen er oversiktelig og det er relativr mye informasjom om hver enkelt vare. Dersom man ønsker mer info om et produkt er det link til produsenten, slik at det er enkelt å finne fram.

 

De fleste varer sendes fra lager de har her i Norge. Har ikke hatt problemer med varer derifra, så jeg vet ikke så mye om hvordan det er å reklamere på en vare, men så vidt jeg har fårstått må det sendes til danmark så det kan jo bli litt stress.

Lenke til kommentar

Quote:


Preben_Bruun skrev (2002-01-27 01:12):


Quad er møkka butikk... Måtte betale 495,- for at de skulle se på hovedkortet mitt for å finne en feil.. Ifølge takstameteret på taxien som ventet på meg var jeg inne i 20 minutter, men jeg måtte betale for en hel time..


 

Ser ikke helt sammenhengen med at Quad er dårlig fordi Taxi'en tok betalt for en hel time...

 

Kanskje du burde klage på Taxi-selskapet i stedet?

 

Mvh,

Amund

(som ikke har noen tilknytning til Quad)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt meget god service hver gang jeg har handla hos flexi-data.

Denne butikken har oxo et utmerka kjøpesystem. Jeg har sikkert sendt denne butikken over 1000 e-mailer med diverse spørsmål og har fått svar på hver og en.

 

Har forresten og hatt god erfaring med microplex.

 

Men jeg har overhodet ikke hatt god erfaring med topline!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Mvh Nissen

Lenke til kommentar

Kjøpte ny data i høst, bestilte flest komponenter hos Komplett og Psweb. brukte også multicom. hadde ingen problemer med noen av disse. ISDN kortet kjøpte jeg av Pc utstyr "Billion" som var kaputt, gadd ikke å sende det tilbake.

 

Med andre ord så hadde jeg ingen dårlig erfaring med noen av disse.

Lenke til kommentar

Quote:


amund skrev (2002-02-03 23:26):

Quote:


Preben_Bruun skrev (2002-01-27 01:12):


Quad er møkka butikk... Måtte betale 495,- for at de skulle se på hovedkortet mitt for å finne en feil.. Ifølge takstameteret på taxien som ventet på meg var jeg inne i 20 minutter, men jeg måtte betale for en hel time..


 

Ser ikke helt sammenhengen med at Quad er dårlig fordi Taxi'en tok betalt for en hel time...

 

Kanskje du burde klage på Taxi-selskapet i stedet?

 

Mvh,

Amund

(som ikke har noen tilknytning til Quad)

 

Tror du missforsto. Jeg forsto det i hvert fall slik at han måtte betale Quad 495,- (en times arbeid) selvom det i følge taxien bare tok 20 min.

Lenke til kommentar

Quote:


Xell skrev (2002-02-04 10:03):

Quote:


amund skrev (2002-02-03 23:26):

Quote:


Preben_Bruun skrev (2002-01-27 01:12):


Quad er møkka butikk... Måtte betale 495,- for at de skulle se på hovedkortet mitt for å finne en feil.. Ifølge takstameteret på taxien som ventet på meg var jeg inne i 20 minutter, men jeg måtte betale for en hel time..


 

Ser ikke helt sammenhengen med at Quad er dårlig fordi Taxi'en tok betalt for en hel time...

 

Kanskje du burde klage på Taxi-selskapet i stedet?

 

Mvh,

Amund

(som ikke har noen tilknytning til Quad)

 

Tror du missforsto. Jeg forsto det i hvert fall slik at han måtte betale Quad 495,- (en times arbeid) selvom det i følge taxien bare tok 20 min.

 

Ok, da er jeg med. En time var nok litt drøyt av Quad, ja. Etter det jeg kjenner til er vanlig praksis å ta betalt for hver påbegynte halvtime ved service-arbeid.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

har stort sett handla alt fra komplett uten problemer.

 

dessverre er de ikke best på pris lenger, så da bytter jeg vel neste gang.

 

prisguiden her er jo fin til å finne den billigste, og i forum finner en ut om det er problemer med servicen.

 

bsa

Lenke til kommentar

Ser at folk skryter av komplett og flexi-data. Som sagt så liker jeg komplett selv, har hatt gode erfaringer med returer (det var en her som lurte på hvor lang tid det tok, i mitt tilfelle gikk det ca. 14 dager begge gangene hos komplett).

 

Jeg la merke til at komplett og flexi-data har godt som akkurat de samme varene! Dessuten så det ut til at de hadde akkurat den samme lagerstatusen på de varene jeg sjekket.. Jeg vet at komplett er den del av "norkom"-gruppen, kanskje er flexi-data også det, så de to blir som søster-butikker? Eneste forskjell er at komplett har åpne butikker i tillegg til webshop, mens flexi kun er webshop (og i tillegg har en prosent eller 2 lavere priser)...??

 

Noen som vet noe om dette?

 

mvh

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-04 12:00, spn skrev:

Ser at folk skryter av komplett og flexi-data. Som sagt så liker jeg komplett selv, har hatt gode erfaringer med returer (det var en her som lurte på hvor lang tid det tok, i mitt tilfelle gikk det ca. 14 dager begge gangene hos komplett).


Jeg la merke til at komplett og flexi-data har godt som akkurat de samme varene! Dessuten så det ut til at de hadde akkurat den samme lagerstatusen på de varene jeg sjekket.. Jeg vet at komplett er den del av "norkom"-gruppen, kanskje er flexi-data også det, så de to blir som søster-butikker? Eneste forskjell er at komplett har åpne butikker i tillegg til webshop, mens flexi kun er webshop (og i tillegg har en prosent eller 2 lavere priser)...??


Noen som vet noe om dette?


mvh


 

Flexi-Data har Norek som leverandører, som er en del av Norkom som igjen er leverandør for Komplett.

Flexi-Data har ingen varer på lager, de bestiller inn varere når bestillingene kommer inn.

De har sinnsykt bra priser..

Lenke til kommentar

Quote:


amund skrev (2002-02-04 11:39):


Ok, da er jeg med. En time var nok litt drøyt av Quad, ja. Etter det jeg kjenner til er vanlig praksis å ta betalt for hver påbegynte halvtime ved service-arbeid.


Mvh,

Amund


 

Ja egentlig ikke overaskende at de tok betalt, påbegynt time er er full time og alt det der. Men på den andre siden driver de en service i egenskap av å være en forhandler, de driver ikke en konsulent-virksomhet. Jeg har levert ting i butikken på Komplett og fått beskjed om at jeg kan komme innom dagen etter og da har de kikket på det, og det har ikke kostet meg et rødt øre.

Lenke til kommentar

Har handlet hos:Databutikken,KomplettBergen,Komplett postordre,Absolutt data,Microplex,Biltema og Clas ohlsson.

Har ikke noen spes favoritt kjøper de beste bitene i mitt prisnivå der det er billigst.

Har kun dårlig erf med POSTEN NORGE.

Har nå fått øynene opp for en butikk her i Bergen som heter Flexi data.

Denne skal prøves(meget gunstige priser da de tillater henting på kontoret ved forhåndsbestilling).

Virker som dette er en Norkom butikk da meny og vareutvalg virker likt til Komplett.

Lenke til kommentar

Quote:

-------------------------------------------------------------

Preben_Bruun skrev (2002-01-27 01:12):

Quad er møkka butikk... Måtte betale 495,- for at de skulle se på hovedkortet mitt for å finne en feil..

-------------------------------------------------------------

 

Yeah right! Tror ikke vi får høre mer diss av Webshopper fra Preben_Bruun, etter at han ble avslørt som ansatt i Netconnection :?: :?: :?:

 

http://[email protected]/

 

ha ha ha :smile: Go PSdata & Databutikken!!!

 

 

 

_________________

http://homepage.mac.com/deadtroll/

 

Internet helpdesk!!!

 

[ Denne Melding var redigert av: TuMaz på 2002-02-05 01:17 ]

Lenke til kommentar

PSData har vært meget greie å ha med å gjøre, fikk bytta hovedkort uten spørsmål, de sender raskt og trygt, man kan spore pakken underveis, man kan logge seg inn på siden deres og sjekke status på alle fakturaer, også historikk.

Komplett er noe mer diffus, tok flere måneder å få gjennom en reklamasjon der. Mulig det var noe spesielt den gangen der, men likevel, elendig info underveis og ingen respons på mail.

Lenke til kommentar

PSData skal ha skryt for å bytte komponenter da jeg lette etter feilkilde. Først ble ram sendt flere ganger for å teste ulike typer, så CPU og til slutt hovedkort som da endelig løste problemet.

De var utrolig behjelpelig så langt de kunne og det var ingen problemer med å få prøve andre deler. Bra!

:smile:

 

FlexiData er også bra. Ok priser, og så lenge man snakker med den rette personen der har de litt snøring på feil også.

:smile:

 

-P-

Lenke til kommentar

Har veldig gode erfaringer med PS Data. Enklere plass å reklamere har jeg faktisk ikke vært ute for. Handla en PC fra multicom (bannlyst for alltid) og PS data for et års tid siden, og fikk kluss med en temperaturmåler som var helt ute av lodd. Sendte CPU til Multicom, fikk den igjen etter 14 dager med beskjed om at den var OK. Ringte PS og fikk returnere HK, 3 virkedager senere var nytt HK i posten, ikke no problem. Fremdeles hyling PGA varme, så CPU tilbake til Multicom. Ingen sjanse å få bytte, tough luck var alt de sa. CPUen er ikke så varm som den sier, så den er ennå i bruk, men Multicom er ute for all fremtid. Har også bytta/returnert andre småting på PS uten trøbbel, 2 tomler opp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...