Gå til innhold

Hvilke webshoper har du hatt best erfaring med?


Anbefalte innlegg

Quote:


m-kane skrev (2002-02-08 03:45):

CPUen er ikke så varm som den sier, så den er ennå i bruk, men Multicom er ute for all fremtid. Har også bytta/returnert andre småting på PS uten trøbbel, 2 tomler opp!



 

Temperatursensoren sitter jo på HK'et da, så multicom har nok rett når de sier at det ikke er noe feil på CPU. Du sier je selv at den ikke er so varm som sensoren raporterer, og at det ikke er noe problem å kjøre den. Hva slags temperaturer raporteres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flexi-data er best.

Sendte en mail til komplett og det tok 14 dager før jeg fikk svar.

Sendte samme spørsmål til flexi og de svarte på en halvtime!!

Dette er supert.

Har handla hos begge to og prisene på flexi kan ingen slå! Eneste minus er at de holder til i Bergen og bruker litt lang tid på å sende varene.

 

 

PSdata og Itbutikken er også supre!

Lenke til kommentar

Jeg har veldig gode erfaringer med Komplett.no Det gikk to dager fra jeg bestilte en haug med deler til kassene på stuegulvet hjemme... At andre har opplevd lang ventetid på Komplett (hvis 4-5 dager er LANG ventetid da..) tror jeg er unntak. Har generelt et inntrykk av at Komplett er svært raske, og med veldig bra service.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-08 12:32, Xell skrev:

Quote:


m-kane skrev (2002-02-08 03:45):

CPUen er ikke så varm som den sier, så den er ennå i bruk, men Multicom er ute for all fremtid. Har også bytta/returnert andre småting på PS uten trøbbel, 2 tomler opp!



 

Temperatursensoren sitter jo på HK'et da, så multicom har nok rett når de sier at det ikke er noe feil på CPU. Du sier je selv at den ikke er so varm som sensoren raporterer, og at det ikke er noe problem å kjøre den. Hva slags temperaturer raporteres?

 

Om det var HKet som er feil, var det samme feil på to (Sjekka, fikk ikke det samme tilbake). BIOS raporterer rundt 80 grader idle. Er ikke så høyt, da det ville ha luktet svidd vil jeg tro :grin:

Tempen i kabinettet er normal, så jeg anntar at CPU IKKE er så varm som den sier :grin: Kan tro jeg koste meg og lurte på hva F som skjedde mens maskina peip som besatt under det meste av bygge prosessen (biosalarm på høy temp) :sad:

Lenke til kommentar

For min del har eg meget varierande erfaring. Men der det har vore dårligast er hos Komplett.no. Bestillte et hovedkort rett over nyttår. Det tok dei tre daga å i det heile tatt å finne det (hos multicom hadde eg hatt det installert på den tida), når det endelig kom så var det feil. Eg sendte det i retur og etter to veker (etter masse mas) blei det behandla, men på den tida så hadde dei solgt ut det kortet eg egentlig hadde bestillt. Men pengane kom raskt tilbake når eg trua med å aldri handle der meir, så pluss for det!

Ellers har eg stort sett positivt å sei både om psdata, multicom, flexi-data og it-butikken. God tilbakemelding og rask behandling.

Lenke til kommentar
  • 11 år senere...
  • 3 uker senere...

Oppdaget at ubekreftet hos Netshop er veldig ubekreftet. Oppdaget at et par hodetelefoner jeg ba om varsling om før jul, forsatt står som ubekreftet. Hadde glemt dem, men så dem da jeg satt varslig på et nytt produkt. Tror ikke jeg gidder, kjøper heller fra andre. Hodetelefonene kjøpte jeg også et annet sted.

 

Arne M

Lenke til kommentar

Oppdaget at ubekreftet hos Netshop er veldig ubekreftet. Oppdaget at et par hodetelefoner jeg ba om varsling om før jul, forsatt står som ubekreftet. Hadde glemt dem, men så dem da jeg satt varslig på et nytt produkt. Tror ikke jeg gidder, kjøper heller fra andre. Hodetelefonene kjøpte jeg også et annet sted.

 

Arne M

 

Ja, min erfaring er at man ikke kan stole på "ubekreftede datoer" og om varebeholdningen er "1"...

Endret av C64C
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...