Gå til innhold

Hvilke webshoper har du hatt best erfaring med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet hos Pcmax, Komplett, og Databutikken for det meste.

PcMax er greit fordi jeg bor i Oslo, men noen ganger tar det lang tid hos dem, men de er billige på endel varer f.eks. kvalitets ram fra Micron ++++

 

Komplett er helt grei hverken mer eller mindre, noe treige med å sende og få inn det siste innen hardware. Pluss med lagerstatus og datoer for innkomne deler.

 

Databutikken har jeg handlet mest med. De er billigst, leverer i rimelig tid og jeg har bare hatt gode erfaringer med dem. Jeg bestilte engang 2 256Mb DDr brikker fra dem som de sa var Cas 2 (Hynix) vel de stinket enormt:) klarte ikke 133Mhz FSB på Cas2 engang lang mindre overklokking, men da jeg fortalte dem dette gav de meg gratis frakt og 100Kr i avslag på neste ordre, og siden jeg solgte de brikkene for det samme som jeg kjøpte dem for så var det 230Kr rett i kassa:) (PS kjøp Micron DDR brikker, de er best CAS på 133Mhz FSB og kan overklokkes noe helt enormt)

Lenke til kommentar

Jeg har dårlig erfaring med Nordata.net

 

Jeg bestilte en komplett pc som de brukte 1 måned på¨å sende.

 

først dro pakken sørover, så ble den sendt tilbake til nordata i harstad, før den endte opp hoss meg i Bodø 1 mnd senere.

 

Men jeg fikk i stedet for et 32 mb Geforse 2 mx, fikk jeg geforse 2 mx 64 mb

 

og jegg fikk Black and white som var relativt nytt da (juni 2001)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt mange gode erfaringer med webshoper som komplett, microplex og 3dfxcool.

Men jeg har dårlig erfaring med en, http://www.topline.no

 

27.12/01 bestillte jeg en IBM 19" skjerm som var på "supertilbud". Jeg rekna med at jeg måtte vente litt siden det var midt i ferien. Den 16.01/02 var jeg lei av å vente så da ringte jeg topline, og en tulling er sa at de fikk inn et nytt parti neste dag, og skulle sende med eeeen gang. 23.01/02 ringte jeg og etterlyste skjermen, og da sa en annen tulling der at skjermen var blitt send for 10 dager siden, han skulle sjekke opp saken og jeg fikk beskjed om å ringe opp igjen neste dag. 24.01/02 ringte jeg, og da sa den 3. tullingen at skjermen var ikke sendt, men han skulle sende den samma dagen. Så nå har jeg venta i snart en mnd, har blitt lurt trill rundt av TopLine og sitter her uten skjermen min. (PS. Hvis noen i topline leser dette mail meg [email protected] så kan dere finne ut hva dere vil gi meg som trøst, for tørt og svie).

 

[ Denne Melding var redigert av: mentalia på 2002-01-26 11:59 ]

Lenke til kommentar

Komplett.no!! De har alltid levert raskt, og for et par dager siden bestilte jeg mp3-spiller der. Da den kom manglet usb kabelen (spesiell liten en), så jeg fikk ikke sendt filer fra PC-en til spilleren. Sendte mail til lageransvarlig@ komplett.no, fikk svar etter 3 dager om at de beklaget dette, og dagen etter lå kabelen i postkassen. 5 stjerner til komplett.

 

[ Denne Melding var redigert av: Xane på 2002-01-26 14:58 ]

Lenke til kommentar

Forstår meg virkelig ikkje på dei som seier at databutikken.com har "dritt service". Hadde bestillt en Duron, en Taisolkjøler og Arctic Silver. Noen dager etter eg posta den bestillinga fikk eg vite at eg kunne få låne AS`en og at eg trengte en ny diskettstasjon, så eg bare sendte en mail til de der eg fortklarte enkelt og greit at eg ikkje ville ha AS`en og ville kjøpe en diskettstasjon isteden. I løpet av mindre enn 1 arbeidsdag fikk eg en mail igjen der det stod:

 

fixat!

 

Tony / DB

 

Og eg fikk en ny ordrebekrefting der alt var ordna!

Så det så..

 

Jeez

Lenke til kommentar

Start it gode erfaringer. Her har dem også GRATIS FRAKT som mange glemmer å titte på ved sammenlikning.

 

Titta akkurat på en UPS jeg trenger . Sammenliknet med Kompletts websop hvor denne kostet 3556 PLUSS frakt - fås denne hos startit.no for 3200 INKLUDERT frakt!

 

Ellers gode erfaringer fra andre shopper, har aldr hatt behov for service ...!

Lenke til kommentar

Butikker jeg har gode erfaringer fra:

http://www.komplett.no raske, god service

http://www.microplex.no kan ikke slå det sukkertøyet

ellers fått god service

 

Midt på treet:

http://www.pcutstyr.no rask levering, men jeg var borti en såpass uhøflig og frekk kundebehandler på en retursak at jeg fikk bakoversveis! Ordna seg heldigvis...og jeg fikk en epost med unnskyldning!

 

Dårlig erfaring:

http://www.databutikken.com venta gud-vet-hvor-lenge på ei pakke, etterlyste den, fikk aldri svar når de fikk inn igjen varene, avbestilte etter 3 uker!

 

PS: Til alle som har handlet på microplex!

Hva slags smak har dere fått på sukkertøyet? Begge gangene jeg har handlet der har jeg fått sitronsmak.

Noen som har fått noe annet, eller er det kun den smaken de har? :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...