Gå til innhold

Voksenlan er over for denne gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemer med alkohol tror jeg nesten ikke jeg har erfart på VLAN.

 

VLAN 9 har vært en opplevelse jeg kommer til å huske! Alt gikk smertefritt og alle var i super stemning. Tidligere så har det vært en og annen ting som har snublet litt.. men det er hovedsaklig fordi vi har skiftet lokale hver gang og hvert lokale har sine utfordringer - alt fra internett til strøm og soveplasser. Tofte var genialt for det var ingenting å klage på. Routeren stod på huset så vi hadde full kontroll på porter og alt annet. Vi kommer definitivt til å benytte oss av de lokalene fremover!

 

Takk til hardware for god dekning av VLAN. Ser frem til nye deltakere til vårt jubileum - Voksenlan 10 på våren!

 

- Fable

Lenke til kommentar
Ser veldig morsomt ut, og skulle gjerne ha blitt med om jeg kjente noen der + var 25+ ;)

 

TF2 på LAN kombinert med alkohol? Det må jo bli bra!

 

Man må ikke kjenne noen for å være med på VL. Ingen høster større respekt enn nettopp ensomme søkende ferskinger :p Dessuten trenger TF2 gutta at det kommer noen som skjønner noe av spillet :!:

Lenke til kommentar
Vurderer altid å ta turen over fra Bergen , men har sjeldent tid :(

Er Jokke (Sadolf) , "kermit" og Fubar (espen) forsatt med ?

 

Ja,Sadolf og frosken (kermit) var med, frosken er jo en av ildsjelene til vlan,så han er still going strong,Sadolf var der også,Han fikk pimpa Beemern sin Voksenlan style :p

 

post-42959-1254818797_thumb.jpg

 

...epic..

 

Bilder fra vlan9 HER

Endret av Nassuz
Lenke til kommentar
Voksenlan hørtes kult ut. Selv er jeg 40 og spiller stort sett hver dag (på PC, PS3, PSP eller NDS ;) ) så det er jo bra å se at jeg ikke er den eneste voksne nerden. (Jeg fridde tilogmed til kona på TG... ).

 

Beste. Ever.

 

 

Jeg vil også på voksenlaaan! Men dæven, 25-årsgrense? Sist gang jeg følte meg for ung til å dra på LAN var jeg 10 år. Vel, vel. Er gammel nok neste gang, da. Og i mellomtiden er jeg i hvert fall gammel nok, og vel så det, til å dra på TG. :fun:

Lenke til kommentar
Jeg bare må spørre, hvem har med seg vazelin på lan og i hvilket øyemed? :ohmy:

Bare registrerer det ser ganske så mannsdominert ut på bildene... :confused:

Svaret ligger faktisk i spørsmålet ditt...

 

Det hele virker koselig, synd noen folk blir atale i takt med alkoholinntaket.

 

Jeg vurderer sterk å melde meg på neste gang. Da må det vel til litt tørrtrening med FPS'er først, leit å ødelegge for laget liksom...

 

Har dere vurdert bilspill ?

 

Vi har hatt ett tilfelle av flatfyll, det ble slådt hardt ned på, noen i styret har litt masse bak argumentene sine.

Vi prøver å samle oss om bilspill også, dessverre er mange av de "gode" bilspillene begrenset til maks 12 samtidige spillere.

 

Hovedfokus er på å ha det moro.

Vi trenger flere LAN som dette.

Vi har lagt oss på 2 VoksenLAN i året, vi trenger ikke konkurranse :no:

 

Ser veldig morsomt ut, og skulle gjerne ha blitt med om jeg kjente noen der + var 25+ ;)

 

TF2 på LAN kombinert med alkohol? Det må jo bli bra!

Vi har hatt 25 års grense for å unngå problemer som flatfyll og bråk. Vi gir disp. ned til 20 år, da bør noen tidligere deltagere gå god for deg, men nederste grense for deltagelse er å kunne handle "alt" som finnes på polet.

DSJ & smule gikk under denne regelen for eksempel, de er flott norsk ungdom :)

Om TF2 var bra det vet jeg ikke, jeg løp hele tiden etter andre menn :love:

 

Høres artig ut. Småunger var én av grunnene til at jeg har kutta ut LAN. Kanskje dette hadde vært noe å prøve.

Vi syns det er veldig positivt med stadig nye og prøver å gi de litt ekstra oppmerksomhet.

 

Voksenlan hørtes kult ut. Selv er jeg 40 og spiller stort sett hver dag (på PC, PS3, PSP eller NDS ;) ) så det er jo bra å se at jeg ikke er den eneste voksne nerden. (Jeg fridde tilogmed til kona på TG... ).

 

Beste. Ever.

 

 

Jeg vil også på voksenlaaan! Men dæven, 25-årsgrense? Sist gang jeg følte meg for ung til å dra på LAN var jeg 10 år. Vel, vel. Er gammel nok neste gang, da. Og i mellomtiden er jeg i hvert fall gammel nok, og vel så det, til å dra på TG. :fun:

Vi har hatt 25 års grense for å unngå problemer som flatfyll og bråk. Vi gir disp. ned til 20 år, da bør noen tidligere deltagere gå god for deg, men nederste grense for deltagelse er å kunne handle "alt" som finnes på polet.

DSJ & smule gikk under denne regelen for eksempel, de er flott norsk ungdom :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Vi prøver å samle oss om bilspill også, dessverre er mange av de "gode" bilspillene begrenset til maks 12 samtidige spillere.

LFS (Live for Speed) har vel plass til 32 deltagere. Ikke koster det penger å spille heller (dersom server settes opp som "demo").

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Dog, LFS er vel verdt de kronene det koster.

Utvilsomt.

 

Imidlertid er det vel kanskje noen som kun gidder å spille bilspill når de er på lan og da kan det jo prisen (£24) kanskje bli en liten terskel å komme over. Fordelen er jo at betalutgaven gir tilgang til alle biler og baner.

 

Jeg har hatt kamerat-lan (8 - 12 pers, lør 12:00 til søn 12:00) med LFS her hjemme og det er rasende festlig fordi folk gjerne tar det fortere enn f.eks CS:S eller BF. Folk flest kjører jo tross alt bil til vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...