Medrakil 0 Report post Posted May 20, 2003 Ble just kontaktet på MSN av en idol-fan i klassen, som ved hjelp av mms://217.13.7.25/2003-05-16/idol!37062,B2W120!.wmv hadde fått se en episode av idol. Hun sa hun hadde funnet linken på vg-nett forumet. Hun har sendt meldinger til den opprinnelige posteren, men har ikke fått svar. Noen som vet hvor hun kan få tak i flere episoder? PS: Ja, jeg har prøvd google PSS: Ja, jeg har prøvd tv2.no, men man må være medlem, og det koster penger Quote Share this post Link to post
Barry White 0 Report post Posted May 20, 2003 HVORFOR skal du se på det drittprogrammet? Jeg vet det er irriterende å få et slikt svar men, IDOL SUGER!! Quote Share this post Link to post
Medrakil 0 Report post Posted May 20, 2003 Var det jeg som skulle se på det kanskje? Les posten! Quote Share this post Link to post
b-real 2823 Report post Posted May 20, 2003 Hva med diverse P2P program? Sikkert noen som har tatt det opp Men, er han/hun hekta så ffs...betal de medlemskapet da.. Quote Share this post Link to post