Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - ingerlisewalle - 50mm f/1.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tatt i riktig øyeblikk dette. Ikke lett å få mindre dybdeskarphet når man allerede er på f/2 da. Må ut på banen i så fall, men det var neppe tillatt.

 

 

Tatt i riktig øyeblikk dette. Ikke lett å få mindre dybdeskarphet når man allerede er på f/2 da. Må ut på banen i så fall, men det var neppe tillatt.

det er sant. Jeg skulle lest exif før jeg sa noe :) Det er nok dumt å løpe ut på banen for å komme nærmere vil jeg tro ;)

 

Så lenge man er journalist, kan man nesten gjøre som man vil ;) Men poenget med slike bilder er at sponsorne skal være klare, at publikum skal være med(ikke så mye av det her men), og til slutt hest og rytter i svevet. Så kunstnerisk kunne jeg gjort mye anderledels, men dette var et jobbrelater bilde :)

Endret av ingerlisewalle
Lenke til kommentar
Jeg likte 10 oktober, et skikkelig action bilde. Ansiktsuttrykket til hun på høyre side viser at det er alvor. Bra fanget og min favoritt i denne tråden til nå. Forresten så har jeg jo ikke anelse om hva de holder på med, men det så tøft ut.

 

 

Heh - er det stafett eller ridderturnering? Synes ellers jeg hører rytteren på siste: "Prrrooo!!"

 

 

10. oktober har du virkelig fanget øyeblikket ja. Actionfylt.

 

Hehe, tusen takk for kommentarer :D Jentene gjør en veksling i en gren som heter mountain games, det er på en måte stafett på hesteryggen.

Lenke til kommentar

Har i det siste hatt utrolig mye å gjøre med jobb og skole, med det har det ikke blitt mange fototurer. Men her kommer likevel bildene fra de tre siste dagene.

 

12. oktober - Englevarme

 

post-197851-1255544598_thumb.jpg

 

ISO 800

f/2

1/320 sek.

 

13. oktober - "Jeg maler meg en klar høstnatt"

 

post-197851-1255544607_thumb.jpg

 

ISO 400

f/2

1/10 sek.

 

14. oktober - Enda litt lys igjen

 

post-197851-1255544617_thumb.jpg

 

ISO 800

f/2

1/3200 sek.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...