Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - ingerlisewalle - 50mm f/1.8


Anbefalte innlegg

Fin følelse av bevegelse - og glimrende blikk på hestejenta! :)

 

Psst - husk maks 1280px på lengste side - er litt store, de her. ;)

 

 

Flotte hestebilder. Den badene gutten ser nesten ut som en liten engel (kjerub?)

 

 

Psst - husk maks 1280px på lengste side - er litt store, de her. ;)

Jeg kunne kanskje uttrykt meg klarere i utfrodringstekten ... Det som er meningen er ihvertfall maks 1280 i bredden på liggende bilder og maks 1280 i høyden på stående bilder.

 

Tom

 

 

Tusen takk for både kommentar og påminnelse. Har stilt inn slik at bilderedusering skal skje atomatisk, men bare på liggende bilder, hehe, og da glipper jeg stadig på stående. Har fikset ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rimelig flott hest der der da. Nesten for mye hvitt og grått til å være fjording, er det alderen?

 

 

Jeg likte dette. Flotte høstfarger! Hadde den hatt litt mer tradisjonelle fjordingfarger ville den forsvunnet litt i bakgrunnen tror jeg. Bra fanget.

 

Det er en gråfjording, så han er akkurat som han skal være:) Tusen takk for kommentarer :D Veldig koselig.

Lenke til kommentar
Har sansen for Bilde på bilde, spesielt at den var redigert og ikke "the real deal". Måtte tenke meg om en gang da det ved første øyekast så ekte ut. Fin redigering altså! Tror du glemte å redigere skjerm #3? :wee:

 

Uansett, me like :)

 

Tusen takk for kommentar :) Hehe, glemt, eller bare lat? (Var ikke meningen at du skulle se det :p )

Lenke til kommentar

Folk ser ut til å slå hverandre ihjel med portretter her. En liten takk for sist til iamluka eller? Morsomt grep for å unngå et "standardportrett". Da mener jeg den "greia" over hodet. Selektiv farge er jeg litt ambivalent til. Fokus ser ut til å sitte der det skal i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...