Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - ingerlisewalle - 50mm f/1.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Englevarme hadde en særpreget stemning, der gløden av lyset kommer bra frem. Står det inntil et speil eller noe sånt? Fin glorie uansett.

 

Tusen takk for kommentar :) Ja, har et bilde bak, så gjennskinnet kom fra en metallplate som er i rammen. Ble en ganske kul effekt.

 

kult med en ufo over lyset. Likte vinkelen du har valgt på eventyrbrua (?).

 

Eventyrbrua ja :) Tusen takk for kommentar :)

Lenke til kommentar

15. oktober: Det er vel ikke en av festdeltakerne som trener på kameragrep her vel...(har mine mistanker).

 

16. oktober: Svært low-key, som samtidig gir en aura av mystikk. Det er formodentlig benyttet et PhotoShop-filter her?

 

17. oktober: Hvor er det du oppholder deg for tiden da? Trodde krokodillene i Oslofjorden hadde gått i dvale for lenge siden.

 

18. oktober: Idyll. Kjekt med lyset som faller inn i "porten" mellom de to trærne.

Lenke til kommentar
15. oktober: Det er vel ikke en av festdeltakerne som trener på kameragrep her vel...(har mine mistanker).

 

Hehe, kan være du har rett der ;)

 

16. oktober: Svært low-key, som samtidig gir en aura av mystikk. Det er formodentlig benyttet et PhotoShop-filter her?

 

Stemmer ;)

 

17. oktober: Hvor er det du oppholder deg for tiden da? Trodde krokodillene i Oslofjorden hadde gått i dvale for lenge siden.

 

Dette er krokodillen jeg har i bollen i stua, veldig søt liten tass :p Neida, reptilparken kjære venn.

 

18. oktober: Idyll. Kjekt med lyset som faller inn i "porten" mellom de to trærne.

 

Tusen takk for kommentarer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...