Gå til innhold

Hvilket spill er størst på verdensbasis ?


Anbefalte innlegg

hvor utrolig er det

så dårlig spill selger så bra

jeg også hørte det vat noe med 20mill kopier

så har man alle de endeløse ekstra pakkene som aldri tar slutt.

 

Personen bak spillet "The Sims" er jo egentlig ganske brilliante!

Tenk deg å lage massevis av expension-pack som krever at man har "original-utgaven". Dvs at hvis noen digger "dating" så kjøper de "The Sims Hot Date", men det krever at man har "The Sims". Derfor vil The Sims bli solgt til utrolig mange personer! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CS og Q3 er langt i fra størst på verdensbasis. Er hovedsaklig i europa det er pop. For å finne ut hva som er størst, må man se på korea, japan og USA. Det er her spillindustrien er helt klart størst. Japan, hvor det er går kø flere kvartaler på utgivelsesdagene til store spill, og korea, hvor folks faktisk klarer å spille seg ihjel :lol:

Ikke akkurat som norge, nei!

 

:yes:

Lenke til kommentar
Hei alle

ca andre tall  

 

Battlefield 1942 ca 2000 player i peak time til rundt 700 spillere i resten av døgnets tider .

JANNERIK

 

ja, de tallene der må være veldig cirka.

Akkurat nå finner jeg 8366 spillere fordelt på 1703 servere online med BF1942. Og det er bare de serverne jeg finner med AllSeingEye.

Lenke til kommentar
er ening med flere hær starcraft er å blir det beste spillet ever men jeg tror nok at det sims er mest spillt pga det er også et spill jenter spiller mye

 

hmm, jolly good point... har jeg faktisk ikke tenkt over, men blant jenter må jo Sims eie alt som er av marketshares...:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...