Gå til innhold

Erfaringer med Stop & Shop Digital, USA (mistenkelig billig)


Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om jeg skal få min bror til å kjøpe med nytt hus til meg fra USA, pga lav kurs for tiden. Skal oppgradere min D70S, regner med til D90, men vurderer også smått D300S. Spesielt hvis denne prisen stemmer!...

 

Kom over en butikk, www.stopandshopdigital.com, som har noen priser jeg ikke helt forstår.

Har noen kjøpt fra disse, og kan disse prisene virkelig stemme?

 

D90 Hus, $439, = ca. 2500 kr!! Merket importmodell. Til sammenligning, Adorama: $839

 

D300S hus, $1149= ca 6600 kr!! Også importmodell. Adorama: $1800 = ca 10000 kr.

 

Eksempel blitz, SB-600, som jeg også ønsker meg:

$159 = ca 900kr eller $299 avhengig av om det er import eller US modell.

Adorama: ca $200.

 

Er ikke dette nesten suspekt billig? Det er faktisk 3 andre som også selger D300s til ca $1500, mens de fleste ligger på ca $1800.

D90 ligger på fra ca $830 hos andre, godt under 5000 kr. Så den prisen kan IKKE stemme...

 

Og før jeg rekker å poste, finner jeg denne advarselen...

Som jeg tenkte, er det for billig, er det noe muffens... Får holde meg til listeprisene fra en seriøs forhandler, der jo også ganske bra i forhold til her! Der vet jeg om flere, så da styrer jeg langt unna disse suspekte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres ut som en "Stop - Don't Shop"-butikk...

Helt klart! Er det for billig til å være sant, så er det nok det!

Men det forklarte hvorfor de hadde så himla mange rare "kit"-pakker, selv med fisheye, og med alt mulig dill. Hvis du bare bestiller hus, så har de det aldri på lager.. Du må ringe å bekrefte ordren, og da overtaler de deg til å kjøpe masse rask (minnekort, vesker etc) som er MYE dyrere enn andre steder, slik at du til slutt betaler godt likevel.. DA har de det på lager!!

Så folkens, hold dere til Adorama, B&H osv. som andre her har gode erfaringer med.

Synd at nettbutikkene deres er ganske crap, særlig adorama..

ELENDIG å navigere og filtrere i...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...