Gå til innhold

Jukset? Kom med dine unnskyldninger.


martia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg husker det gikk skikkelig galt i 8. klasse, vi 3 gutta i klassen hadde gjemt boka i søplebøtta på dass, og forsvant ut en etter en flere ganger iløpet av prøven. Lærern syns visst det var litt rart. Dagen etter ble ei bok funnet i søplebøtta av vaskedama og levert til klasseforstander, som lurte på hva den gjorde der når vi hadde prøve i samme faget dagen før?

 

Han brukte forhørstaktikk fra politiet med at han tok oss inn på kontoret en og en og ba oss forklare, uten at vi rakk å bli enig om noe plan. Jeg krøp til korset og sa vi hadde jukset, den andre sa jentene i klassen hadde stjålet boka og plantet den på do for å lure oss, den tredje nektet for alt. Dette skrev lærern ned på ei notatblokk ordrett og sendte hjem til foreldrene våre.

 

Det endte med nedsatt orden på alle 3 i karakterboka siden vi hadde prøvd å lyve i tillegg til å jukse på en viktig prøve.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg jukser ikke og jeg skulker ikke, jeg spiller rettferdig på prøver og vil få med meg noe i timene. Ikke misstolk dette som at jeg er et skolelys og lærerens favoritt, jeg har bare litt i hodet mitt. :)

 

Men om jeg glemmer lekser eller oppgaver så er det greit å ta ut minnebrikkene for å så si at Pcen ikke fungerte, da kan du vise den til læreren og få deg unnskyldt. Anbefales ikke på mine lærere da, siden jeg går Data & Elektronikk.

Lenke til kommentar
Jeg husker det gikk skikkelig galt i 8. klasse, vi 3 gutta i klassen hadde gjemt boka i søplebøtta på dass, og forsvant ut en etter en flere ganger iløpet av prøven. Lærern syns visst det var litt rart. Dagen etter ble ei bok funnet i søplebøtta av vaskedama og levert til klasseforstander, som lurte på hva den gjorde der når vi hadde prøve i samme faget dagen før?

 

Han brukte forhørstaktikk fra politiet med at han tok oss inn på kontoret en og en og ba oss forklare, uten at vi rakk å bli enig om noe plan. Jeg krøp til korset og sa vi hadde jukset, den andre sa jentene i klassen hadde stjålet boka og plantet den på do for å lure oss, den tredje nektet for alt. Dette skrev lærern ned på ei notatblokk ordrett og sendte hjem til foreldrene våre.

 

Det endte med nedsatt orden på alle 3 i karakterboka siden vi hadde prøvd å lyve i tillegg til å jukse på en viktig prøve.

 

-hahahhahahhahahahhahahhaha! HERLIG : D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...